جمعه، 10 فروردین 1403

پیام تسلیت رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پی در گذشت مرحوم استاد دکتر مسلم بهادری

پیام تسلیت رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پی در گذشت مرحوم استاد دکتر مسلم بهادری
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی درگذشت استاد دکتر مسلم بهادری را به جامعه پزشکی و دانشگاهی و بازماندگان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی متن پیام تسلیت رییس کل نظام پزشکی به شرح ذیل است: 
با نهایت تاثر و تاسف خبر درگذشت استادی مسلم، پزشکی فرهیخته، رادمردی از تبار نیکان که عمر پربهای خویش را در راه آموزش و ارتقا علم و اخلاق صرف نمود جامعه پزشکی را عمیقا اندوهگین ساخت.
مرحوم استاد دکتر مسلم بهادری تا آخرین لحظات عمر پربرکتشان در ۹۶ سالگی همچنان دغدغه ی پزشکی کشور و اعتلای آن را داشت و به همین سبب نیز کانون فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران و بنیاد پرافتخار دکتربهادری را بنیان نهاد تا تعهد و اخلاق حرفه ای را بر بلندای دانش پزشکی استوار گرداند.
نهال طبابت ایران زمین به واسطه ی تلاش و کوشش های عالمانه و مجاهدانه ی بزرگمردانی چون ایشان اکنون به درخت تناوری تبدیل شده است و از استوانه های افتخار ایران در دنیا محسوب می شود.
جامعه پزشکی کشور امروز در فقدان مردی سوگوار است که  اسطوره توامان علم و اخلاق و مردم داری و دینمداری بود و عمر پربرکتشان چه در مسیر دانشگاهی و معلمی، چه در دوران مبارزات سیاسی قبل از انقلاب و چه در فعالیتهای اجتماعی سراسر آموزنده و رهنمای مشتاقان و شاگردانش میباشد. 
اگرچه رحلت آسمانی وی در ایام شهادت مولا و مقتدایش حضرت علی ابن ابیطالب (ع) به سختی در باور می نشیند؛ اینجانب این مصیبت بزرگ را به خانواده، دوستان و ارادتمندان آن استاد برجسته و جامعه پزشکی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علودرجات، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان بویژه فرزندان گرامی صبر و اجر مسالت دارم. 
دکتر محمد رئیس زاده
رییس کل سازمان نظام پزشکی

گفتنی است مراسم تشییع پیکر دکتر مسلم بهادری 3 اردیبهشت 1401 در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برگزار می شود. 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

مجید محجوبی جمعه, 02 اردیبهشت,1401 14:26
سلام
ضمن عرض تسلیت
روحشان شاد
قدر اینچنین دانشمندان را بدانیم
خیابانی شنبه, 03 اردیبهشت,1401 05:37
با سلام.
حقیقتا استاد فرزانه ای بودند،
روحشان شاد و راهشان پررهرو باد.