جمعه، 31 فروردین 1403

عاملان انتشار کلیپ ساختگی مبنی بر رفتار نامناسب پزشک سیرجانی دستگیر شدند

عاملان انتشار کلیپ ساختگی مبنی بر رفتار نامناسب پزشک سیرجانی دستگیر شدند
رییس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار کلیپ ساختگی مبنی بر رفتار نامناسب پزشک سیرجانی با بیمار در فضای مجازی خبر داد و گفت: سه متهم توسط پلیس فتای این شهرستان دستگیر شدند.

ه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امین یادگار نژاد روز یکشنبه توضیح داد: افرادی به قصد انتقام‌جویی از یک پزشک معتمد و خوشنام سیرجان اقدام به تطمیع یک نفر خانم می کنند تا پس از طراحی نقشه خود را عملیاتی سازند.

وی افزود: در حالی که این خانم بعد از خارج شدن از مطب پزشک مورد نظر با یک برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده اقدام به فحاشی و تهمت زدن علیه پزشک و اعلام می‌کند که مورد آزار قرار گرفته، بعد از این اقدام، همدستان وی کلیپی تهیه و در فضای مجازی منتشر می کنند.

سرهنگ یادگارنژاد افزود: در ادامه پس از شکایت این پزشک، رسیدگی به موضوع و رصد آن در فضای مجازی توسط پلیس فتای استان کرمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و بعد از یکسری اقدامات پلیسی، در نهایت این خانم در مخفیگاهش در محدوده سیرجان در حالی که قصد داشت از این شهرستان خارج شود، شناسایی و دستگیر می شود.

به گفته وی، خانم بازداشت شده در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی معترف می شود و در ادامه ۲ متهم همدست وی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ یادگار نژاد تصریح کرد: این متهم خانم در بازجویی های پلیسی اعتراف کرد که نیازمند پول بوده و با وعده دریافت ۲ میلیون تومان از ۲ همدست خود دست به این اقدام زده است.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.