جمعه، 31 فروردین 1403

آموزش جامعه پزشکی بر بستر رسانه ملی / امتیاز آموزش مدوام به شرکت کنندگان اختصاص می یابد

آموزش جامعه پزشکی بر بستر رسانه ملی / امتیاز آموزش مدوام به شرکت کنندگان اختصاص می یابد

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی با اشاره به ضرورت آموزش پزشکان با دسترسی آسان و کیفیت بالا اظهار کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، آموزش جامعه پزشکی بر بستر رسانه ملی کلید خورد.

دکتر بابک شکارچی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان با اشاره به این که معاونت آموزش و پژوهش نظام پزشکی از مدت ها قبل به دنبال راهی برای ارائه برنامه های آموزشی به جامعه پزشکی بدون محدودیت زمانی و  مکانی و با کمترین هزینه ممکن بود، بیان کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی کشور ، اداره آموزش مداوم جامعه پزشکی وزارت بهداشت و شبکه سلامت سیما نخستین برنامه آموزشی تازه های تشخیص و درمان نوروپاتی دیابتی را جهت ارتقاء علمی پزشکان همراه با امتیاز آموزش مداوم به شرکت کنندگان و سخنرانان برگزار می کند.

وی  افزود: از بستر رسانه ملی برای ارائه محتواهای آموزشی با کیفیت بالا و امکان دسترسی مجدد همکاران به برنامه های آموزش داده شده استفاده نمودیم که ارائه این نوع برنامه ها استمرار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هدف از ارائه این نوع آموزش ها بر بستر رسانه ملی ، امکان دسترسی همه همکاران فارسی زبان دنیا به آخرین یافته های علمی و انتقال تجربیات در حوزه پزشکی بدون محدودیت زمانی و مکانی و با کمترین هزینه است .

انتهای پیام

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.