ﺳﻪشنبه، 4 اردیبهشت 1403

پیشنهادات درخصوص حداقل بهای تمام شده و حد تاب آوری

پیشنهادات درخصوص حداقل بهای تمام شده و حد تاب آوری
قائم مقام رئیس هیات مدیره نظام پزشكي تهران بزرگ در نامه اي خطاب به پزشكان و رئيس هيأت مديره نظام پزشكي،تعرفه هاي پيشنهادي حداقلي مورد انتظار جامعه پزشكي با هدف تاب آوري را اعلام كرد.

دكتر محمد رازي در نامه هاي جداگانه نوشته است:

دوستان و همکاران عزیز
پیرو درخواست چندی قبل اینجانب مبنی بر راهنمایی و ارائه مستندات در رابطه با تعیین تعرفه خدمات پزشکی عدالت محور ، با پیامهای انبوه و متنوع و ارائه راهکارهای مختلف از سوی شما عزیزان مواجه شدم، که از  همه شما بینهایت سپاسگزارم.
بر این اساس و با در نظر گرفتن و تجمیع نقطه نظرات علمی همکاران عزیز کار گروه و کمیسیون تعرفه نامه پیوست را در رابطه با چند مورد کلیدی تعرفه خدمات پزشکی شامل ویزیت پزشک عمومی، پزشک متخصص، و K جراحی را خطاب به جناب آقای دکتر علویان رئیس محترم نظام پزشکی تهران بزرگ و نماینده تام ‌الاختیار  سازمان نظام پزشکی در رابطه با تعرفه ها اعلام کردم.
لازم به ذکر است که به همین نسبت سایر خدمات پزشکی نیز قابل محاسبه است.
بدیهی است ما در  این تعرفه کارشناسی شده پیشنهادی حداقل بهای تمام شده و حد تاب آوری را در نظر گرفته ایم، و چیزی جز عدالت اجتماعی راستین اسلامی را که بری از تفکرات منحط سوسیالیستی نما و کمونیستی باشد را نمیخواهیم.
تصویب و اجرای این حداقل ها بستگی کامل به پیگیری سر سختانه سروران عزیز دکتر علویان و دکتر رئیس زاده و حمایت شورای عالی محترم و مجمع محترم سازمان نظام پزشکی، و پیگیری، پایداری، و ایستادگی شما عزیزان، و از همه مهمتر عدالت محوری نظام جمهوری اسلامی یعنی دولت محترم و قوای محترم مقننه و قضائیه دارد.

مجددا تاکید مینمایم در این رابطه ما خواستار اجرای عدالت اجتماعی مبتنی بر دستورات قرآنی و اسلام راستین هستیم و آمادگی خود را برای هر گونه پرسش و پاسخ و تبادل نظر با مسئولین مربوطه اعلام مینمائیم.

 

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.