جمعه، 10 فروردین 1403

دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی منصوب شد

دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی منصوب شد
با حکمی از سوی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، سعید بیرودیان به عنوان دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی منصوب شد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، با حکمی از سوی یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، سعید بیرودیان به عنوان دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی منصوب شد.

متن این حکم به این شرح است:

جناب آقای سعید بیرودیان

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران

نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان « دبیرکمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی » منصوب می‌شوید.

لازم است با تشریک مساعی و بهره گیری از نظرات صاحب نظران و کارشناسان این حوزه و استفاده از ظرفیت های موجود، ضمن توجه به الزامات واقتضائات حوزه اخلاق در پژوهش، ساماندهی و چابک سازی اقدمات و فعالیت ها را در این حوزه با رویکرد جهادی و فسادستیزی با جدیت در دستور کار قرار دهید. همچنین توجه به اسناد بالادستی و قوانین و قواعد لازم الاجرای این حوزه در عین هماهنگی حوزه های مختلف و مرتبط با فعالیت آن کمیته اجرایی مورد انتظار است.

امید است با استفاده از رویکردهای نوین و مبتنی بر مستندات و مبانی علمی، تخصصی و اصول اخلاق اسلامی در توسعه و ارتقاء فعالیت‌های این حوزه در ذیل توجهات خداوند متعال موفق و مؤید باشید.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.