جمعه، 10 فروردین 1403

نامه رئیس کل نظام پزشکی خطاب به انجمن ارولوژی ایران

نامه رئیس کل نظام پزشکی خطاب به انجمن ارولوژی ایران
رییس کل نظام پزشکی در نامه ای خطاب به انجمن ارولوژی ایران بدلیل عدم حضور درجلسه این انجمن مراتب عذر خواهی خود را اعلام نمود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی در متن نامه دکتر محمد رئیس زاده آمده است: 

بسمه تعالی
خدمت اساتید و همکاران ارجمند انجمن ارولوژی ایران عرض سلام و ادب و احترام دارم
از اینکه بدلیل سفر از قبل برنامه ریزی شده و متعاقبا حادثه ای که برای یکی از همکاران متخصص در شهرستان میانه پیش آمد راهی تبریز شدم و نتوانستم در محضر شما عزیزان باشم عذر خواهی میکنم.
به خصوص از برادر عزیزم آقای دکتر بصیری که بدلیل تراکم کاری وبدون اینکه برنامه تبریز در خاطرم باشد، با پیام تلفنی به ایشان قول داده بودم.از تلاشهای بیدریغ شما سروران در  آموزش و نیز ارائه ی درمانهای پیشرفته و خدمات کم نظیر به مردم عزیز کشورمان تقدیر و تشکر مینمایم.
تلاش  هیات مدیره را برای ارتقا علمی و عملی و اخلاقی اعضای محترم انجمن وزین ارولوژی ایران می ستایم و بر افزایش موثر و روز افزون این تلاش ارزشمند تاکید دارم.
در خصوص مساله افزایش ظرفیت تلاشهای بسیار گسترده و موثردر عالیترین سطوح مملکتی بصورت شبانه روزی انجام شد و نهایتا طرح اولیه افزایش سالانه ۳ تا ۵ هزار نفری رای نیاورد و قرار شد سرانه ۱۳ پزشک در ده هزار نفر جمعیت تا ده سال آینده به ۲۰ در ده هزار برسد و کمیته ای مرکب از مجلس و وزارت بهداشت و دبیرخانه شورا عدد وسیر افزایش را مشخص کنند که با اعدادی که ما داریم با همین روند فعلی نتیجه فوق محقق خواهد شد.هرچند در عددو رقمهای موجود اختلافاتی وجود دارد.
در بحث تعرفه منطق ما قیمت واقعی برای خدمت واقعی میباشد.
پس از آنکه در جلسه شورایعالی بیمه پیشنهاد سازمان مورد قبول ترکیب ناعادلانه ی شورا قرار نگرفت بنده از امضای صورتجلسه امتناع کردم و در نامه ای به ریاست محترم جمهوری خواستار اصلاح ترکیب شورا و عمل به قانون معطل مانده شدم.
پس از آن جلسات متعددی را با مسولان سازمان برنامه و بودجه و مجلس برگزار کردیم که کماکان رایزنیهای فشرده ادامه دارد و سازمان قصد دارد طی نامه ای  قیمت تمام شده خدمات را در سال آینده به هیات دولت ارسال نماید.
مجددا از عدم حضور در جلسه شما عذرخواهی میکنم و برای همه ی شما اساتید و همکاران ارجمند و فرهیخته و تلاشگر در مسیر ارتقای علمی و خدمت به مردم عزیزمان آرزوی موفقیت روزافزون دارم و بر تقویت کمیته اخلاق پزشکی انجمن و فعالیت ‌بیش از پیش آن اصرار میورزم.
یاد و نام همه شهدای مدافع سلامت و همکاران درگذشته مان را گرامی می دارم و بر روح پاکشان سلام و صلوات میفرستم.
ارادتمند شما
محمد رییس زاده
رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور
دوم دیماه ۱۴۰۰

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.