شنبه، 1 اردیبهشت 1403

در آخرین روز نمایشگاه توانبخشی انجام شد

حضور رییس سازمان نظام پزشکی در غرفه جانبازان نخاعی

حضور رییس سازمان نظام پزشکی در غرفه جانبازان نخاعی
رئیس سازمان نظام پزشکی در آخرین روز نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی، از غرفه جانبازان دیدار کرد.

دکتر «رییس زاده»، رئیس سازمان نظام پزشکی که برای بازدید از نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین، به بوستان گفت و گو آمده بود، ضمن بازدید از نمایشگاه و گفت وگو با سازندگان و تولیدکنندگان تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین، با حضور در غرفه جانبازان نخاعی با جانبازان به گفت و گو پرداخت.

 رئیس سازمان نظام پزشکی کشور، سپس در یک گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ما، ضمن ابراز خرسندی از برپایی چنین نمایشگاهی گفت: با توجه به این که بنده کمتر در این حوزه بوده ام و اطلاعی هم در مورد آن نداشتم اما دستاوردها بسیار جالب بود.
 وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از اعضای سازمان نظام پزشکی، در هفت رشته از این سازمان در حوزه توانبخشی و ارایه خدمات به افراد دارای محدودیت های جسمی و ذهنی فعال هستند، این بازدید و دیدار برایم بسیار جالب بود.

 دکتر رئیس زاده همچنین اظهار داشت: رشدی که امروز در تجهیزات و تکنولوژی های مرتبط با محدودیت ها دیده شد، بنا به توضیحات دوستان، نسبت به سال های گذشته دارای رشد خوبی بوده اما هنوز با تسهیلاتی که برای افراد دارای محدودیت در سایر نقاط دنیا وجود دارد، فاصله داریم.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: نکته مهم آن است که بسیاری از شرکت های دانش بنیان به این قضیه ورود پیدا کرده اند و تجهیزات ساخت و تولید داخلی است که قابل توجه بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

او در پایان با اشاره به نقش سازمان نظام پزشکی در حمایت از شرکت های تولیدکننده تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین گفت: وظیفه ماست که در این زمینه هم از شرکت های دانش بنیان و هم از دیگر شرکت های تولیدکننده که در حوزه خدمت به افراد دارای محدودیت فعالیت می کنند، حمایت نماییم.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.