ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

سازمان نظام پزشکی شهرستان قدس افتتاح شد

سازمان نظام پزشکی شهرستان قدس افتتاح شد

اولین نظام پزشکی تازه تاسیس در دور کاری جدید،  امروز با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی افتتاح و فعالیت مستقل خود را آغاز نمود.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی ؛ آئین افتتاح و راه اندازی سازمان نظام پزشکی شهرستان قدس، امروز (چهارشنبه مورخ 1400/9/17 ) با حضور دکتر" محمد رئیس زاده" ریاست کل سازمان نظام پزشکی ، "وحید گلی کانی" فرماندار وحجت الاسلام "رضا جوکار" امام جمعه شهرستان قدس و جمعی از معاونین و مدیران کل سازمان نظام پزشکی و اعضای هیات مدیره نظام شهرستان قدس برگزار شد.

در ابتدا گلی کانی فرماندار شهرستان قدس ضمن ابراز خرسندی از تاسیس سازمان نظام پزشکی برای جامعه پزشکی این شهرستان اظهار کرد: شهرستان قدس یکی از مناطق استان تهران محسوب می شود اما از نظر خدمات دارای محرومیت است و بطور مثال بیمارستان سردار دل ها (حاج قاسم سلیمانی) نزدیک به یک دهه (از ابتدای سال 89 تا سال 99 ) طول کشید تا تبدیل به یک مرکز درمانی برای ارائه خدمت به مردم این منطقه شود و نیاز به تقویت و توجه پزشکان دارد.

وی افزود: لازم است توجه جامعه پزشکی را به مناطق حاشیه ای تهران جلب کنیم و معضلات پزشکان از جمله پسماند، تعرفه ها و ... در دستور کار قرار گیرد تا جامعه پزشکی بتوانند در این مناطق خدمات خود را به بیماران ارائه دهند و نگاه منصفانه ای به مسائل پزشکان و مردم این منطقه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان قدس باشیم بطوری که  پایلوت درمان تهران محسوب شده و هم پوشانی داشته باشیم.

**جامعه پزشکی ، مدافعان و مجاهدان بی ادعا در عرصه مبارزه با کرونا و صیانت از جان مردم ،جهاد نمودند

حجت الاسلام "رضا جوکار" امام جمعه شهرستان قدس نیز با اشاره به این که استقلال و رسمیت یافتن سازمان نظام پزشکی در این شهرستان یکی از نیازهای مورد تاکید و درخواست پزشکان این منطقه بود، اظهار کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مدافع سلامت باید عرض کنم جامعه پزشکی مدافعان و مجاهدان بی ادعا و بی منت هستند که با رو حیه جهادگری ایثارگرانه و مومنانه در این دو سال از جان مردم صیانت کردند.

وی افزود: با تاسیس نظام پزشکی در شهرستان قدس باید مشکلات درمانی مردم بیشتر مورد توجه و پیگیری قرار گیرد و از سوی دیگر نیز پزشکان نباید دغدغه مسائل جاری و اداری خود را داشته باشند .

وی ادامه داد: پزشکان باید مورد مراقبت و صیانت قرار گیرند و سازمان نظام پزشکی یک چتر صیانتی در جامعه پرافتخار پزشکی که مرجع و الگو بوده و مردم آن ها را امین و محرم خود می دانند؛ایجاد کند .

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به این که پزشکان باید دقت نظر و صیانت در برخورد با بیماران داشته باشند، (از شکل ظاهری تا الگوی رفتاری)تصریح کرد: بحمدالله گروههای مختلف جهادی پزشکی را در این شهرستان داشتیم که در محلات کم برخوردار یا مناطقی که از خدمات بهداشتی و درمانی محروم بودند به ارائه خدمت پرداختند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.