شنبه، 1 اردیبهشت 1403

پیام سازمان نظام پزشکی به مناسبت هفته بسیج

پیام سازمان نظام پزشکی به مناسبت هفته بسیج
در دوسال گذشته نیز که شیوع ویروس کرونا همه چیز را تحت الشعاع قرار داده و سلامت آحاد بشر رانشانه رفته است؛ بسیج این حسنه جاریه با حضور غیورمردان و شیر زنانی از جامعه پزشکی و پرستاری به خوبی توانسته است نقش موثری در هماهنگی و انسجام فعالیت های درمانی و پییشگیرانه ایجاد کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، متن پیام  سازمان نظام پزشکی به مناسبت  گرامیداشت هفته بسیج به شرح ذیل است:

"هفته بسیج این شجره طیبه که از برکات انقلاب اسلامی و با لطف الهی و نگاه دقیق امام راحل (ره) در میهن عزیزمان به ثمر نشست فرصتی است تا به اثرات بسیار مفید آن بخصوص در حوزه بهداشت و درمان نگاهی عالمانه داشته باشیم. از همان اوان انقلاب پزشکان و جامعه خدوم و گرانسنگ پزشکی کشور در قالب تیم های اضطراری با تلاشی وصف ناشدنی پشتیبان اصلی روحی و روانی جبهه‌هاي جنگ و کاهنده آلام رزمندگان غیور و بسیجیان سلحشور بوده اند. شهدای بزرگ جامعه پزشکی همانند دکتر فرشاد، دکتر رهنمون، دکتر رخشانی، دکتر هجرتی و نیز بزرگانی چون دکتر فرخ سعیدی، دکتر ایرج فاضل، دکتر محمدرضا کلانتر معتمدی، دکتر محمدرضا ظفرقندی، دکتر هدایت الله الیاسی و ده ها نام بزرگ دیگر که امروز نیز برتارک پزشکی ایران می درخشند، با دست های شفابخش‌شان واسطه فیض الهی در زمین بوده اند و خاطرات دوران دفاع مقدس مشحون از فداکاری و ایثارگری آنهاست.
در دوسال گذشته نیز که شیوع ویروس کرونا همه چیز را تحت الشعاع قرار داده و سلامت آحاد بشر رانشانه رفته است؛ بسیج این حسنه جاریه با حضور غیورمردان و شیر زنانی از جامعه پزشکی و پرستاری به خوبی توانسته است نقش موثری در هماهنگی و انسجام فعالیت های درمانی و پییشگیرانه ایجاد کند. ترغیب خانه به خانه مردم و گذر از مرز یک میلیون واکسیناسیون و پوشش حداکثری آن نیز از ثمرات این نهاد مردمی است.
اکنون که این نهال بویژه در میان جامعه بهداشت و درمان به درخت تناوری برای خدمت رسانی تبدیل شده است، بوی دل انگیز سلامت و امنیت از آن به مشام می رسد."

سازمان نظام‌پزشکی جمهوری اسلامی ایران

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.