پنجشنبه، 9 فروردین 1403

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل : واکسن گریزها در معرض جدی خطر مرگ قرار دارند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل : واکسن گریزها در معرض جدی خطر مرگ قرار دارند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل نسبت به تعلل در تزریق واکسن کرونا هشدار داد و گفت : واکسن گریزهایی که تمایل به دریافت واکسن ندارند باید بدانند که در معرض جدی خطر مرگ قرار دارند.

دکتر سید ناصر عمادی افزود : هم اکنون ۲۸۰ هزار مازندرانی تمایلی به تزریق واکسن کرونا ندارند و این افراد در معرض بیماری خطرناک و حتی مرگ و میر قرار دارند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های این افراد هم می‌توانند در معرض آلودگی بیماری کرونا قرار گیرند ،  هشدار داد : با بازگشایی مدارس افرادی که واکسن را دریافت نکرده اند می‌توانند کانون انتقال بیماری به دانش آموزان باشند.

دکتر عمادی با رد ادعاها در باره عوارض تزریق واکسن کرونا ، گفت : بر اساس تحقیقات علمی انجام شده تزریق واکسن کرونا نه تنها هیچ خطری برای فرد ندارد ، بلکه در تضمین صحت و سلامتی آنها و نیز جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران بسیار موثر و مفید است.

وی از تمامی افرادی که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده اند خواست حتما در مراکز تزریق واکسیناسیون حضور یابند و واکسن را تزریق کنند.

طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکنون ۶۹۱ هزار و ۲۲۰ دز واکسن کرونا به جمعیت هدف زیر پوشش این دانشگاه تزریق شده است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران است و شهرستان بیش از  ۵۰۰ هزار نفری بابل را زیر پوشش دارد. ​​​​​​

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.