جمعه، 10 فروردین 1403

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان خبر داد

تشکیل تیم نظارتی درمانی با محوریت نظام پزشکی

  • 20 آبان 1400
  • 16:47
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
تشکیل تیم نظارتی درمانی با محوریت نظام پزشکی
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تشکیل تیم بازرسی برای بازدید از داروخانه‌ها، مطب‌ها، آزمایشگاه‌ها و کلینیک‌ها خبر داد.

ولی‌الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۸ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و کلینیک‌ها، اظهار کرد: به همراه معاون بهداشت، رئیس نظام پزشکی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مطب‌ها و کلینیک‌ها بازدیدی خواهیم داشت. از امروز با محوریت نظام پزشکی یک تیم بازرسی از مطب‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و کلینیک‌ها بازرسی تشکیل شود و تا هفته آینده، نتایج را ارائه دهند که با چند نفر برخورد شده و چند نفر تذکر گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص آمار دانش‌آموزان واکسینه شده، افزود: مبنای ما در آموزش و پرورش برای واکسیناسیون، سامانه یکپارچه دانش‌آموزی یا سیدا است و بر اساس اعلام آموزش و پرورش، ۷۸.۵ درصد از دانش‌آموزان خوزستانی واکسینه شده‌اند و باید پوشش را به ۱۰۰ درصد برسانند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در خصوص طرح شهید سلیمانی، گفت: در این باره فرمانداران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حیاتی درباره بانک‌هایی که تاکنون دستگاه‌های تهویه را نصب نکرده‌اند نیز افزود: ضمن تشکر از بانک‌ها، تا هفته آینده مواردی که دستگاه تهویه ندارند را به صفر برسانند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.