جمعه، 7 اردیبهشت 1403

سفر رئیس کل سازمان به همدان، دیدار با امام جمعه و حضور در مراسم تجلیل از شهدای مدافع سلامت استان

سفر رئیس کل سازمان به همدان، دیدار با امام جمعه و حضور در مراسم تجلیل از شهدای مدافع سلامت استان
اگر مسئولین به وظیفه خود در برابر جامعه پزشکی و حوزه سلامت نظیر تعرفه‌ها، ظرفیت‌های پزشکی، مشکلات دستیاری و معیشت این صنف توجه نکنند و حالا به آن نپردازد باید تا چند بعد صدها برابر بیشتر هزینه کنند و چالش‌های بسیار جدی در حوزه سلامت خواهیم داشت.

در سفر استانی رئیس کل سازمان به همدان دکتر رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با امام جمعه همدان حجت الاسلام شعبانی دیدار و گفتگو داشتند.

همچنین در این سفر دکتر رئیس زاده در مراسم تجلیل از شهدای مدافع سلامت استان همدان شرکت نمودند. این مراسم با حضور استاندار همدان و معاونین،فرماندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین دانشگاه، دادستان همدان، جانشین فرمانده سپاه و قائم مقام ستاد کرونای استان، اعضای شورای هماهنگی نظام پزشکی و مدیرکل بهزیستی استان همدان و رئیس کل سازمان و هیات همراه ایشان برگزار شد

دکتر رئیس زاده در جمع اعضای محترم جامعه پزشکی همدان در این سفر گفت: اگر مسئولین به وظیفه خود در برابر جامعه پزشکی و حوزه سلامت نظیر تعرفه‌ها، ظرفیت‌های پزشکی، مشکلات دستیاری و معیشت این صنف توجه نکنند و الان به آن نپردازد باید تا چند سال اینده صدها برابر بیشتر هزینه کنند و چالش‌های بسیار جدی در حوزه سلامت خواهیم داشت.

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.