پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403

مطب های اهواز زیر ذره بین نظام پزشکی

مطب های اهواز زیر ذره بین نظام پزشکی
دکتر جواهرفروش زاده گفت: برای جلوگیری از پیک بعدی بیماری، نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مطب‌ها افزایش می یابد.

رییس سازمان نظام پزشکی اهواز گفت: با توجه به اهمیت موضوع کرونا و جلوگیری از افزایش شیوع بیماری، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در مطب ها، داروخانه ها، فیزیوتراپی ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی لازم است.دکتر علی جواهرفروش زاده با اشاره به اقدامات سازمان نظام پزشکی، معاونت درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای کنترل بیماری افزود: موضوع نوبت دهی اینترنتی توسط مطب‌ها بسیار مهم بوده و قرار است به زودی سامانه‌ای در این خصوص برای همه مطب‌ها در اهواز طراحی شود.

رییس سازمان نظام پزشکی اهواز در خصوص چیدمان صندلی در مطب پزشکان نیز گفت: نحوه استقرار صندلی در مطب‌ها باید بافاصله باشد همچنین نحوه نوبت دهی به گونه‌ای باشد که بیماران درب مطب تجمع نکنند.

وی ادامه داد: وجود تهویه در مطب الزامی بوده و این موضوع به صورت جدی از سوی اماکن، معاونت بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سازمان نظام پزشکی پیگیری می‌شود، با مطب‌هایی که این موضوع را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

دکتر جواهرفروش زاده با بیان اینکه ارائه ماسک و مواد شوینده در مطب‌ها لازم است گفت: با توجه به کاهش روند بیماری در استان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.