پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دیدار رئیس کل نظام پزشکی با استاد دکتر مسلم بهادری

دیدار رئیس کل نظام پزشکی با استاد دکتر مسلم بهادری
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ظهر امروز با حضور در دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران با استاد دکتر مسلم بهادری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی در این جلسه دکتر رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که تمامی دانش آموختگان رشته های مختلف پزشکی سرمایه های عظیم و بی بدیل حوزه سلامت هستند؛ بیان کرد: جامعه پزشکی افتخار کشور و تمدن ایران است که باید ارتقاء یابد و اگر نظام پزشکی از سرمایه های خود دور شود ، وزنی نخواهد داشت.

 درادامه دکتر گتمیری دبیر دفتر دانش آموختگان گزارشی از فعالیت های این دفتر ارائه داد و دکتر قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز ضمن تبریک به رئیس کل سازمان نظام پزشکی به ظرفیت های بی نظیر جامعه پزشکی و بویژه دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد  و گفت: با وجود شرایط تحریم بازهم کم نداریم.

دکتر مسلم بهادری از اساتید پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به این که باید قدم های بلندی برای شناساندن پزشکی ایران برداریم ؛ اظهار کرد: نظام پزشکی متعلق به همه صنوف جامعه پزشکی است و بی نهایت برای این سازمان ارزش قائل هستیم.

 وی افزود: قصد داریم شبکه ای از دانش آموختگان  در کشورهای مختلف داشته باشیم و همه گونه همکاری با نظام پزشکی را پیش بینی می کنیم .

وی تصریح کرد : به دنبال تعهدات حرفه ای هستیم و باید روی این مساله بطور جدی کار شود و حتی آموزش هم داشته باشیم.

بهادری با بیان این که پزشکی ایران پیشرفت های بسیاری داشته است؛ خاطرنشان کرد: این مهم در صورتی که اخلاق و تعهد حرفه ای نداشته باشیم کافی نیست و روی این موضوع در دانشگاه تهران خیلی تاکید داریم.

وی یاد آور شد : باید تعهد و اخلاق حرفه ای را از حالت تئوری خارج کرده و آن را به رویدادی عملی تبدیل کنیم.

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

جواد سلطانمحمدی شنبه, 24 مهر,1400 16:47
از جناب اقای دکتر بهادری بخاطر مناظره تلویزیونی و حضور فعال در نظام بزکی تهران تشکر میکنم و برای ایشان و خانواده محترمشان ارزوی طول عمر بر برکت و سلامتی دارم.