پنجشنبه، 9 فروردین 1403

واكنش رئيس هيات مديره نظام پزشكي تهران به اظهارات يكي از نمايندگان مجلس درباره انتصابات وزير بهداشت

واكنش رئيس هيات مديره نظام پزشكي تهران به اظهارات يكي از نمايندگان مجلس درباره انتصابات وزير بهداشت
مطلبی را در باب سوال از جناب دکتر عین اللهی از طرف یکی از نمایندگان محترم مجلس طرح شده است، مشاهده کردم. سوال کردن و ‌پیگیری از طرف مجلس یک کار خوب و اصلا مورد انتظار است ولی لطفا گزارش کنید در دو سال اخیر چند بار از وزیر محترم قبلی در باب اقدامات ناصواب درخصوص کرونا سوال کرده اید؟.

سید موید علویان رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران درخصوص اظهارات برخی مبنی انتصابات اخیر دکتر بهرام عین اللهی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: مطلبی را در باب سوال از جناب دکتر عین اللهی که در باب انتصابات از طرف یکی از نمایندگان محترم مجلس طرح شده است، مشاهده کردم. سوال کردن و ‌پیگیری از طرف مجلس یک کار خوب و اصلا مورد انتظار است ولی لطفا گزارش کنید در دو سال اخیر چند بار از وزیر محترم قبلی در باب اقدامات ناصواب درخصوص کرونا سوال کرده اید؟.

او ادامه داد: منظور من اظهارنظر نیست، سوال یک اقدام قانونی است. آیا سرعت واکسیناسیون که در این مدت کوتاه انجام شده قابل تقدیر است؟ و آیا می توان نامه زد و از طرف نمایندگان ملت از وزیر محترم و تیمش تشکر شود؟؛ من میان مردم هستم مردم خیلی امیدوار شدند و نمایندگان هم مردم را نمایندگی می کنند.
 علویان در ادامه با اشاره به اینکه ما نه فقط از اعمال نظارت نمایندگان محترم بر وزرا استقبال می کنیم و بلکه گله داریم چرا خوب انجام نشده است، بیان کرد: وزرا در برابر ملت و مجلس باید پاسخگو باشند ولی انتظار است ابتدا طی نامه ای از اقدام انقلابی و‌ جهادی وزیر در ایجاد هماهنگی بیشتر با سایر بخش‌ها قوای سه گانه و نیروهای مسلح در تسریع در واکسیناسیون تشکر و قدردانی و سپس پرسش شود

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.