شنبه، 1 اردیبهشت 1403

تقدیر از انتخاب یک دندانپزشک برای سمت معاونت بهداشتی وزارت بهداشت

تقدیر از انتخاب یک دندانپزشک برای سمت معاونت بهداشتی وزارت بهداشت
عضو دندانپزشک شورایعالی سازمان نظام پزشکی در نامه ای به وزیر بهداشت از انتصاب یک دندانپزشک برای پست معاونت بهداشتی این وزارتخانه تقدیر نمود.

متن نامه دکتر عباسیان به دکتر عین الهی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر بهرام عین الهی

مقام معظم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام و آرزوی توفیق

خبر مسرت بخش انتصاب شایسته جناب آقای دکتر کمال حیدری متخصص دندانپزشکی بعنوان معاون بهداشتی وزرات متبوع که نشانگر  همه جانبه نگری جنابعالی به خادمان عرصه سلامت می باشد ، باعث مباهات و افتخار جامعه پزشکی و دندانپزشکی کشور گردیده است .  همانگونه که مستحضرید در استقرار نظام آموزشی مدرن و استفاده از تکنولوژیهای روز ، توجه به مدیریت کلان حوزه سلامت دهان و دندان ازدغدغه های مهم دولتها می باشد .

در این راستا رشته دندانپزشکی مسیر عظیم تحولات علمی را به سرعت طی کرده و امروزه یکی از بخشهای مهم حوزه سلامت تلقی می شود.  متاسفانه تاکنون در برنامه ریزیهای کلان حوزه سلامت کشور عزیزمان دندانپزشکی مغفول مانده و مورد توجه متولیان حوزه سلامت قرار نگرفته ،  شاید بدان خاطر است که تا بحال خدمات دندانپزشکی را خدمات لوکس قلمداد نموده و مراقبتهای دهان و دندان در اولویت نظام سلامت قرار نداشته است.

 اکنون 90 درصد خدمات سلامت دهان و دندان در بخش خصوصی ارائه میشود و در بخش دولتی متاسفانه در اکثر دانشگاههای کشور به مقوله سلامت دهان و دندان توجه نمی شود.

 ورود جناب آقای دکتر کمال حیدری در عرصه سیاست گزاری وزارت بهداشت گامی مثبت در ارتقاء جایگاه دندانپزشکی در وزارت متبوع می باشد که خود باعث خرسندی پیشکسوتان و فعالان  علمی و صنفی جامعه دندانپزشکی کشور گردیده است .

اینجانب با سپاس مجدد از این اقدام شایسته و مدبرانه توفیق روز افزون حضرتعالی و تمام کارگزاران  نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تمام عرصه ها از خداوند متعال خواهانم

 

دکتر بهنام عباسیان

عضو شورایعالی نظام پزشکی دوره هشتم

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.