پنجشنبه، 9 فروردین 1403

تائیدیه کارت های هوشمند سازمان نظام پزشکی متکی بر QR - CODE است

تائیدیه کارت های هوشمند سازمان نظام پزشکی متکی بر QR - CODE است

کارت های هوشمند واکسیناسیون صادره از سوی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران دارای فرمت مشخص بوده و کیوآر کد آن ها به صحفه رسمی این سا زمان به آدرس vaccine2.irimc.org ارجاع می شود.

اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی جمهوی اسلامی ایران به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند ؛ کارت های هوشمند واکسیناسیون سازمان نظام پزشکی در سه دسته اصلی "اعضای سازمان "،"کادر درمان و پرسنل مطب" و "خانواده اعضای نظام پزشکی" صادر می شود و هر یک از افرادی که در هر یک از این سه گروه قرار گیرند، می توانند برای دریافت کارت هوشمند سازمان نظام پزشکی اقدام کنند.

لازم به ذکر است کارت هوشمند واکسیناسیونِ کرونا صادرشده توسط سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در اشکال زیر بوده و صرفاً کارت های مطابق با تصاویر زیر که کیوآرکد آن ها به صفحه رسمی سازمان نظام پزشکی ارجاع می شود؛ دارای اعتبار است.

کارت واکسن مخصوص اعضای نظام پزشکی:

 

   تصویر پشت و روی کارت اعضای نظام پزشکی (فرمت جدید)

کارت واکسن مخصوص خانواده اعضای نظام پزشکی:

کارت واکسن مخصوص کادر درمان و پرسنل مطب:

لازم به ذکر است چنانچه کارت واکسن صادره توسط سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران بنا به صلاحدید سازمان در اشکال دیگر صادر و چاپ شود، به طور رسمی از طریق راههای ارتباطی سازمان (وبسایت ، تلگرام و اینستاگرام) اطلاع رسانی شده و تصاویر آنها بارگذاری می شود.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

سيد هاشم دانش ثاني دوشنبه, 05 مهر,1400 20:43
سلام
در درخواست كارت واكسن صفحه اول وپشت چه كارتي بايد آپلود شود (نظام پزشكي يا ؟؟؟؟)
==
سلام کارت واکسن باید آپلود شود