پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403

کادر درمان در انتظار تزریق دوز بوستر

کادر درمان در انتظار تزریق دوز بوستر
رئیس نظام پزشکی نوشهر در نامه ای به رئیس کل سازمان خواستار تزریق دوز بوستر به اعضای جامعه پزشگی و کادر درمان شد

متن کامل نامه دکتر  سهرابی به شرح زیر است

استاد ارجمند جناب آقای دکتر ظفرقندی

رئیس کل محترم سازمان نظام پزشکی

با سلام و احترام

به استحضار آن مقام عالی میرساند حدود نوزده ماه از شروع همه گیری ویروس کرونا در کشور عزیزمان ایران گذشته است.

کادر درمان اعم از هزاران پزشک و داروساز و دندانپزشک و ماما و ... سرافرازانه با ایثار و از خود گذشتگی و نوعدوستی به صورت مستمر و شبانه روزی و با تلاش بی منت حضور اطمینان بخش و پر ثمری داشته و برای حفظ سلامت هموطنان عزیزمان با توکل بر خدا و به پشتوانه دانایی و توانایی و عرق ملی و میهنی و مذهبی با خدمت صادقانه در تامین سلامت مردم از هیچ تلاشی فروگذار ننموده اند.

پانصد و پنجاه روز است همکارانمان لباس رزم بر تن نموده، از جان عزیز خود مایه گذاشته و در این راه مدافعان سلامت چه زیبا انسانیت را معنی نموده اند و خوش درخشیده اند. در این خط مقدم مقابله و مبارزه با این پاندمی خطرناک عده ای از افتخار آفرینان به درجه رفیع شهید خدمت نایل گردیده اند. فرصت را مغتنم شمرده یاد و خاطره شهیدان راه سلامت را گرامی میداریم و به خانواده های این عزیزان تسلیت عرض می   نمایم و علو درجات را برای شهیدان راه خدمت که انسانیت را به حد اعلی درجه معنا نموده اند از خداوند منان مسئلت دارم.

با توجه به شرح پیشگفت همانطوریکه مطلع هستید در ماه های اخیر که حدود شش ماه از واکسیناسیون بعضی از افراد کادر درمان گذشته متاسفانه موارد متعدد از ابتلا مجدد گزارش شده و در مواردی نیز بنا بر شنیده ها منتهی به فوت گردیده است. با توجه به فرمایشات معاون درمان ستاد کرونا: (( کرونا فعلا هست و برنامه واکسیناسیون حداقل باید برای دو سال آینده انجام شود و ادامه داشته باشد. در واقع بین 6 تا 9 ماه یکبار کل کشور باید واکسینه شوند  ))و همچنین فرمایشات دکتر رئیسی سخنگوی ستاد کرونا کشور که از احتمال وقع موج جدید کرونا در آبان ماه خبر می دهد، جهت حفظ و حراست سلامت کادر درمان به دلیل موقعیت حساس شغلی، یادآور می شوم بازوانشان در انتظار تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در اسرع وقت می باشد که این مهم بسیار حیاتی است. تا به فضل الهی و دعای خیر مردم و واکسیناسیون عمومی و رعایت نمودن پروتکل های بهداشتی توسط هموطنان عزیز شاهد روز های بدون بیماری کرونا باشیم بدوا از مساعدت و دستورات حضرتعالی در خصوص پیگیری واکسیناسیون دوز یادآور به کادر درمان نهایت تشکر و سپاس حاصل است.

 

دکتر یداله سهرابی

عضو شورای عالی نظام پزشکی

رئیس نظام پزشکی شهرستان نوشهر

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.