جمعه، 10 فروردین 1403

رئیس کل از معاونان سازمان تقدیر کرد

رئیس کل از معاونان سازمان تقدیر کرد
رئیس کل سازمان در آخرین جلسه شورای معاونین سازمان با اهدای لوح تقدیر از معاونان سازمان در دوره اخیر قدردانی کرد.

در این جلسه که با حضور دکتر ظفرقندی رئیس کل و آقایان دکتر فتاحی، دکتر جهانگیری، دکتر حبیبی، دکتر تاجرنیا و دکتر سلیمی معاونان سازمان و دکتر پورقلیچ مدیرکل حوزه ریاست و دکتر صدری سرپرست اداره کل روابط عمومی برگزار شد، دکتر ظفرقندی با اشاره به مسائل و مشکلات متعدد جامعه پزشکی و کادر درمان در سال‌های اخیر و اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوان جامعه پزشکی در دوران کرونا اشاره کردند و متذکر شدند که سازمان نظام پزشکی کوشید تا در تمام این ایام در کنار پزشکان و جامعه درمان باشد و با رویکردی علمی و طرح دیدگاه های مبتنی بر علم و شواهد راهکارهای مناسب را ارائه دهد. رئیس کل سپس به برگزاری مجمع عمومی سازمان در روز نهم مهرماه اشاره و اعلام کردند کلیه تهمیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری جلسه مجمع عمومی اندیشیده خواهد شد.

رئیس کل سازمان در ادامه با اشاره به زحمات معاونان سازمان در سال‌های اخیر به اقدامات عمده انجام گرفته در هر حوزه اشاره کردند و از زحمات تک تک معاونین سازمان تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه معاونان سازمان به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود در قبال مسائل روز  حوزه سلامت، انجام امور باقی مانده تا روز برگزاری مجمع عمومی و انتخاب مسئولین جدید سازمان و لزوم انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای سال‌های اخیر سازمان به صورت گزارش تصویری پرداختند.

در انتهای جلسه دکتر ظفرقندی با اهدای لوح تقدیر از زحمات معاونین سازمان تجلیل کردند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.