شنبه، 1 اردیبهشت 1403

پیام تبریک روز داروساز

پیام تبریک روز داروساز
شما گنجینه ارزشمند این ملک خوبان در همراهی با سایر همکاران، کاری کردید کارستان و جلوه‌ای از انسانیت و خدمت به هم نوع را خلق نموده‌اید که واژگان از توصیف آن قاصر است.

دکتر یدالله سهرابی عضو داروساز شورای عالی نظام پزشکی در پیامی روز داروساز را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

با بیانی از سر تعظیم و خضوع و درعین‌حال قاصر در برابر عظمت پیدا و پنهان شما همکار پرافتخار و کم‌نظیر به شما درود می‌فرستم.

امروز در حالی درود و سلام خویش را نثار شما خوبان و دانای فرزانه و حکیم عاشق مردم این ملک کهن ایران بزرگ و باعظمت کشورمان می‌کنم که فهیم‌ترین و داناترین و فرهیخته‌ترین انسان‌های کره خاکی در توصیف مقام والا و انسانی شما درمانده‌اند. آری، یاران عشق و سروقامتان تاریخ، شگفت‌انگیز نیست که بگویم دنیا به دست‌های توانا و ذهن‌های خلاق و معجزه‌آسای شما همکار داروساز من ساخته می‌شود.

دوست خوب داروساز من با دم مسیحایی سرپناه عشق را رنگین و زیبا نموده‌اید و لحظه‌لحظه زندگی‌تان برای فردفرد انسان‌ها با تلاش وصف‌ناپذیرتان سلامتی را به ارمغان آورده‌اید. دست شما دگر دست خدا برای خلق کردن زندگی بهتر و آفریدن زیبایی‌ها روی این کره خاکی می‌باشد در طی پانصد و پنجاه روز ایستادگی شما همکار عزیز داروساز که لباس رزم بر تن نموده‌اید و همانند 8 سال دفاع مقدس ضامن سلامت جامعه و امنیت جسمی و روحی و روانی هم‌وطنان عزیزمان گشته‌اید. علی‌رغم همه مشکلات، کمبودها و کاستی‌ها و ناملایمات، کم‌لطفی‌ها و بخشنامه‌های خلق‌الساعه، بی‌مهری‌ها و عدم وفای به عهد مسئولین در یک‌کلام تمام غصه‌های دنیا را با یک جمله تحمل کرده‌اید (خدایا می‌دانم که می‌بینی) و مشکلات را پشت سر نهادید.

شما گنجینه ارزشمند این ملک خوبان در همراهی با سایر همکارانتان کاری کردید کارستان جلوه‌ای از انسانیت و خدمت به هم نوع را خلق نموده‌اید که واژگان از توصیف آن قاصر است.

روز داروساز 1400 را در شرایطی برگزار می‌کنیم که همانند سال گذشته در سوز و فراق جمعی از بهترین همکاران عزیزمان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و در حفظ و حراست از سلامت مردمان نیک‌اندیش و پاک‌نهاد این مملکت جان شیرین خود را نثار کرده‌اند به سوگ نشسته‌ایم اما همچنان پایمردانه و استوار همچون خورشید مشق عشق تندرستی می‌نماید و در حفظ و سلامت هم‌وطنان عزیزمان به‌خاطر سوگندی که یاد نموده‌اید ایستاده‌اید تا بماند زندگی.

فرصت را مغتنم شمرده پنجم شهریورماه سال 1400 زادروز حکیم عالی‌قدر و فرزانه و فیلسوف بزرگ ایرانی محمد ابن زکریا رازی که مزین شده به‌روز داروساز را به محضر مبارک شما همکار اندیشمند و صبور و صدیق و معتمد این مرزوبوم و همه تلاشگران عرصه داروسازی کشور اعم از اساتید، دانشگاهیان، داروسازان شاغل در داروخانه، صنعت، پخش و جوانان و دانشجویان خوش‌فکر و ساعی این رشته تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان صحت و سلامت و پیروزی و بهروزی و سربلندی همه همکاران را در کنار اعضای محترم خانواده محترمتان آرزومندم

با تقدیم احترامات بایسته

دکتر یدالله سهرابی

عضو شورای‌عالی نظام‌پزشکی کشور

رئیس نظام پزشکی شهرستان نوشهر

 

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.