پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پیگیری نماینده تهران در خصوص کلیپ منتشر شده از تخت های خالی بیمارستان امام خمینی کرج

پیگیری نماینده تهران در خصوص کلیپ منتشر شده از تخت های خالی بیمارستان امام خمینی کرج
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از پیگیری علت خالی بودن تخت های بیمارستان امام خمینی کرج و تقاضا از قوه قضاییه برای همکاری با وزارت بهداشت به منظور استفاده از ظرفیت این بیمارستان در شرایط کرونایی خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛چندی پیش کلیپی در فضای مجازی از تخت های خالی ICU بیمارستان امام خمینی کرج منتشر شد و در این کلیپ گفته شد که علی رغم وجود ۱۵ تخت فعال در ICU و ۲۲۰ تخت بیمارستانی از امکانات موجود در این بیمارستان در شرایط حاد کرونایی به دلیل سوء مدیریت استفاده نمی شود.انتشار این کلیپ انتقاد هایی را از سوی کاربران در فضای مجازی به دنبال داشت.

اقبال شاکری با انتشار کلیپی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، بیان کرد: به دنبال دریافت گزارشی از فضای مجازی در مورد تخت های خالی ICU بیمارستان حضرت امام (ره) در کرج، از وزارت بهداشت موضوع را پیگیری کردم. متوجه شدم این مجموعه دوسال پیش در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است اما به علت عدم اجرای تعهدات بخش خصوصی و اختلافات پیش آمده، مالکین قبلی تقاضای برگشت داده اند. اکنون این پرونده در مراجع قضایی در دست بررسی است.

وی در ادامه اظهار کرد: وزارت بهداشت در این شرایط تقاضای در اختیار گرفتن تخت های خالی را برای بیماران کرونایی را اعلام کرده است. اما تاکنون در اختیار آن قرار نگرفته است. از قوه قضاییه تقاضا می کنم هرچه زودتر به پرونده رسیدگی و آن را خاتمه دهد و تخت ها در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار شده با دستور قضایی اجازه استفاده از این بیمارستان در این شرایط سخت برای بیماران کرونایی به وزارت بهداشت داده شود. به صورت ویژه موضوع را پیگیری خواهم کرد و نتیجه آن را اطلاع رسانی می کنم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.