پنجشنبه، 9 فروردین 1403

مطالبات کادر درمان هر چه سریعتر پرداخت شود

مطالبات کادر درمان هر چه سریعتر پرداخت شود
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور خواستار پرداخت حداقل قسمتی از مطالبات پرسنل و کادر درمان در قالب کارانه عقب افتاده یا پاداش کرونا توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر جهانگیری
معاون اول محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛ 

همانگونه که مستحضرید استان اصفهان از نظر شیوع بیماری (کووید ۱۹) در وضعیت هشدار قرار دارد. همچنین خستگی مفرط پرسنل و کادر درمانی مشهود بوده و ایشان آخرین خط دفاعی در برابر شیوع کرونا هستند که در صورت آسیب در این مقطع خسارات جبران ناپذیری وارد خواهد شد.

باستحضار می رساند این عزیزان مطالبات متعددی در خصوص کارانه خود دارند که نیاز است با قید فوریت برای تامین امنیت و ادامه فعالیت آنان دستور فرمائید، حداقل قسمتی از مطالباتشان در قالب کارانه عقب افتاده یا پاداش کرونا توسط وزارت بهداشت به حساب آنان واریز و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مورد حمایت قرار گیرند.

لازم به ذکر است عدم توجه ویژه، خسارت‌ها و احیاناً اعتراضاتی را در آینده نزدیک در پی خواهد داشت که تدبیر امروز جنابعالی مورد توقع و انتظار است. مزید امتنان است دستور فرمایید اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده، مطلع نمایند. 
از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نماید.»

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.