جمعه، 10 فروردین 1403

ماجرای نامه جعلی منتسب به رئیس کل سازمان نظام پزشکی

مدعیان اخلاق گرایی که به راحتی اخلاق را زیرپا گذاشتند

مدعیان اخلاق گرایی که به راحتی اخلاق را زیرپا گذاشتند
در آستانه هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی، نامه ای در شبکه های مجازی دست به دست چرخید با این مضمون دکتر ظفرقندی - ریاست کل سازمان نظام پزشکی از خودش تشکر کرده بود؛ اما این نامه جعلی و ماجرای آن موضوع دیگری بود.

به گزارش ایسنا ، اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در توضیحی ضمن تکذیب نامه جعلی منتسب به  دکتر محمدرضا ظفرقندی  رئیس کل سازمان نظام پزشکی، ضمن تشریح فعالیتهای ظفرقندی در دوران دفاع مقدس و مصدومیت شیمیایی وی در آن زمان، آورده است:«روز گذشته برخی از خبرگزاری ها و خبرپراکنی ها که ادعای دینداری و اخلاق مداری آن ها گوش فلک را کر کرده است، اقدام به انتشار نامه ای سراسر کذب و طراحی شده نمودند که در آن رئیس کل سازمان نظام پزشکی از خویش تشکر و قدردانی نموده است.»

در بخش دیگری از توضیح سازمان نظام پزشکی آمده است:« تیتر کاملا روشن بود؛ ترور شخصیت معدود افرادی که از آن زمان با همان اخلاق باقی ماندند؛ دست مریزاد. درست به هدف زدید، اگر اول انقلاب با کلت ؛ نارنجک و بمب افراد ذیصلاح و ارزشمند جامعه را به خاک و خون کشیده و جانشان را می گرفتند ، اکنون در ابتدای 40 سال دوم انقلاب این قلم ها ، بدن ها و رسانه های مجازی هستند که جانشین ترورهای کور منافقین شدند.

نامه کاملا روشن بود اگر کمی تعقل و تفکر می نمودند متوجه می شدند که متن نامه خطاب به فردی است که در بخش مالی و مدیریت بودجه سازمان مشغول است؛ لکن کورکورانه و با همان منش منافقین اقدام به  انتشار نامه ذیل نمودند:

 

در زمانه ای که چهره اشخاص را می توان با یک نرم افزار ساده تبدیل به چهره دیگری کرد، در نامه ای که تصویر فردی نیست با کمی تبحر آن فرد را در نوشتار جایگزین می کنند! چطور خبرگزاری ها توانایی تشخیص اصل از جعلی را ندارند؟! آیا می توان نام این کار را یک حرکت ناشیانه یا بدبینانه گذاشت؟»

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

دکتر یکشنبه, 27 تیر,1400 10:17
سلام بزرگوار
مشخص بود که جعلی است ، احتمالا" برای طنز منتشر کرده اند، شما سخت نگیرید.
اگر نظام پزشکی برای سایر امور پزشکان اینقدر حساسیت داشت شرایط بهتر از امروز بود.

با تشکر
عضو کوچکی از سازمان نظام پزشکی