شنبه، 1 اردیبهشت 1403

۲۳ و ۲۴ تیرماه؛

اختتامیه دومین جشنواره لحظه های شفا برگزار می شود

اختتامیه دومین جشنواره لحظه های شفا برگزار می شود

آیین اختتامیه «دومین جشنواره لحظه های شفا» چهارشنبه و پنج شنبه ۲۳ و ۲۴ تیرماه از ساعت ۶ تا ۸ بعد از ظهر به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دکتر مسعود حبیبی معاون اجتماعی و پارلمانی سازمان نظام پزشکی با اعلام این خبر به ایسنا علوم پزشکی تهران گفت: «دومین جشنواره لحظه های شفا» با همکاری سازمان نظام پزشکی، سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، شهرداری تهران و وزارت بهداشت با رویکرد روایت های مردمی از مواجهه آنها با بیماری کرونا و ایثارگری های کادر درمان در مبارزه با کووید ۱۹ برگزار شد.

حبیبی هدف این جشنواره را روایت خدمات ایثارگری های کادر درمان از زاویه بیماران، مرور بر دوران نقاهت بیماران و همچنین شناسایی کاستی ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان در همه گیری ها دانست و گفت: از اسفند سال گذشته که فراخوان ارسال روایت های مردمی اعلام شد تا تیرماه که زمان این فراخوان به پایان رسید صدها اثر در دو بخش فیلم و داستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. هیات انتخابی آثاری که ویژگی های شرکت در جشنواره داشتند را پایش کرد.  

معاون اجتماعی و پارلمانی سازمان نظام پزشکی با اعلام اینکه اختتامیه این جشنواره از ساعت ۶ تا ۸ بعد از ظهر در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۳ و ۲۴ تیر برگزار می‌شود افزود: مراسم اختتامیه به صورت لایو از طریق صفحات سازمان نظام پزشکی و سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در اینستاگرام به نشانی های irimc.ir و jdtums.ir پخش خواهد شد.

گفتنی است که نخستین «جشنواره لحظه های شفا» اواخر پاییز سال ۹۸ همزمان با شب یلدا برگزار شد. این جشنواره با هدف روایت های ناب از حرفه پزشکی و معرفی الگوهای اخلاقی و حرفه ای در کادر درمان از زاویه برگزار شده بود و پزشکان به بیان روایت ها و خاطرات خود در طی دوران خدمت پرداختند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.