جمعه، 31 فروردین 1403

دشمنی آشکار با سازمان نظام پزشکی، چرا؟

دشمنی آشکار با سازمان نظام پزشکی، چرا؟
در آستانه انتخابات سازمان نظام پزشکی انتخاب چنین تیتری چه هدفی را دنبال می‌کند؟تبدیل یک دیدگاه مثبت مشهود در خصوص عملکرد دوره اخیر سازمان به تیتری کاملا منفی یک تعبیر نیست بلکه یک تحریف است.

برخی رسانه های جمعی در سال‌های اخیر آشکار و پنهان سیاست ضدپزشک و ضد کادر درمان را ترویج داده‌اند و تا توانسته‌اند علیه صنف و سازمان صنفی نخبه ترین قشر جامعه موج سازی کرده اند.

متاسفانه این سیاست های عجیب و آشکارا به ضرر جامعه . صلاح مردم کشورمان، حتس در دوران همه گیری کرونا که دوست و دشمن به ستایش عملکرد کادر درمان و پزشکان کشور در حوزه مقابله با کرونا پرداختند هم ادامه داشته است.

برای مثال روز گذشته شاهد بودیم که یک رسانه شناخته شده کشور در مصاحبه ای با ریاست یک دانشگاه معتبر علوم پزشکی تیتری را انتخاب می‌کند که موجب تعجب است.

تیتر انتخاب شده برای مطلب «سازمان نظام پزشکی در ارائه خدمات شایسته ناتوان بوده است» است، حال بخشی از سخنان ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را بخوانید: « البته در طول این سال‌ها حقیقتا نظام پزشکی منشا خدمات فراوانی بوده؛ بخصوص در این یکی دو سال اخیر که بیماری کرونا جامعه ما را درگیر خودش کرده بود نظام پزشکی نقش پر رنگی را در تمام ابعاد پا به پای وزارت بهداشت برعهده گرفته است؛ نظام پزشکی یک سازمان مستقل است و اهداف بیشمار و زیادی را برعهده دارد. »

چرا؟ واقعا چرا؟ در آستانه انتخابات سازمان نظام پزشکی انتخاب چنین تیتری چه هدفی را دنبال می‌کند؟تبدیل یک دیدگاه مثبت مشهود در خصوص عملکرد دوره اخیر سازمان به تیتری کاملا منفی یک تعبیر نیست بلکه یک تحریف است.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.