شنبه، 1 اردیبهشت 1403

نامه پیشکسوتان پزشکی به نسل آینده

نامه پیشکسوتان پزشکی به نسل آینده
سازمان نظام پزشکی در راستای حمایت معنوی از گردآوری و انتشار کتاب نامه‌ای به فرزندم (نامه‌ها و گفتگوهایی از مفاخر و مشاهیر ماندگار جامعه پزشکی ایران به فرزندان و جوانان کهن‌ دیار ایران زمین) تفاهم نامه ای با مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری و انتشاراتی نامه‌های سرزمین نوروز به منظور چاپ جلد چهارم این کتاب منعقد نمود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در این مجموعه ؛ افکار و اندیشه بزرگان عرصه پزشکی و دغدغه هایی که با آن مواجه بوده اند به منظور انتقال به نسل آینده گردآوری شده که به نوبه خود یکی از مطلوبترین کتب نامداران و بزرگان عرصه پزشکی خواهد بود.

دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در حاشیه این نشست گفت:  جلد چهارم کتاب نامه ای به فرزندم گردآوری تجربیات 50 الی 70 نفر از مفاخر جامعه پزشکی خواهد بود که میتواند الگوی مناسبی برای پزشکان نسل آینده باشد.

همچنین زمانی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری سرزمین نوروز در خصوص جلد چهارم نامه ای به فرزندم بیان کرد: این کار از سال 96 آغاز شد که با حمایت دکتر فاضل توانستیم جلد دوم این کتاب را گردآوری کنیم و بخش هایی به مفاخر جامعه پزشکی اختصاص داده شد که جلد چهارم این کتاب بطور اختصاصی به بزرگان و پیشکسوتان عرصه پزشکی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.