ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

به مناسبت روز پزشک برگزار می شود

سومین المپیاد ورزشی جامعه پزشکی کشور

  • 29 خرداد 1400
  • 15:05
  • ورزش
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
سومین المپیاد ورزشی جامعه پزشکی کشور
اولین دوره المپیاد ورزشی جامعه پزشکی کشور روزهای پنج شنبه 14 و جمعه 15 مرداد ماه به صورت تلفیقی از رشته های مجازی و حضوری برگزار خواهد شد

برگزاری مسابقات ورزشی در بین جامعه پزشکی کشور فرصتی مناسب برای تقویت روحیه همگرایی، وفاق و همدلی در میان پزشکان و خلق محیطی پویا و پر انرژی و با نشاط تلقی می گردد.

در همین راستا سازمان نظام پزشکی کل کشور با همکاری و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سومین المپیاد ورزشی جامعه پزشکی کشور را برگزار می کند.

جلسه هماهنگی این مسابقات روز پنج شنبه در محل صندوق رفاهی سازمان نظام پزشکی با حضور مدیران صندوق تعاون و رقاه سازمان نظام پزشکی و  دفتر ورزش و ارتقا سلامت صندوق و نماینده روابط عمومی سازمان و مدیران ارشد ورزش دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران برگزار شد.

در این جلسه درخصوص رشته‌های موردنظر برای برگزاری مسابقات به صورت مجازی از راه دور و حضوری بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت ده رشته به عنوان گزینه های احتمالی مطرح شدند که پس از نهایی شدن رشته ها اسامی ان ها و نحوه ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

در همین راستا سازمان نظام پزشکی کل کشور با همکاری و میزبانی دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی روزهای پنج شنبه 14 لغایت جمعه 15 مردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.