پنجشنبه، 9 فروردین 1403

به همت معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی برگزار شد

مراسم تقدیر از اساتید نخستین همایش جامع کشوری کووید 19

مراسم تقدیر از اساتید نخستین همایش جامع کشوری کووید 19
در مراسمی به همت معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی از اساتید نخستین همایش جامعه کشوری کووید 19 تقدیر به عمل امد

در این مراسم که با حضور دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان، دکتر سلیمی معاون آموزشی، دکتر جهانگیری معاونت فنی و نظارت، دکتر حبیبی معاون اجتماعی و امور مجلس و دکتر کرمانپور مدیرکل روابط عمومی برگزار شد از همراهان و همکاران معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی در طی فعالیت چهار ساله این معاونت با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دکتر علیرضا سلیمی معاون آموزشی سازمان در آغاز مراسم طی سخنانی گفت:« هدف اصلی این مراسم تشکر و قدردانی ویژه از اساتید و همکارانی است که با معاونت آموزشی همکاری کرده اند. شاید نقطه عطف عملکرد معاونت اموزشی در طی چهار سال اخیر که دوران بسیار سختی شد همین نخستین همایش جامع کشوری بود که با بیش از  ۱۳۶۰۰ نفر ثبت نام شده در آن به نوعی رکوردشکن در این حوزه محسوب می شود.»

دکتر سلیمی با اشاره به فعالیت های عمده معاونت آموزشی در این مقطع چهار ساله گفت:«فعالیت های ما در این دوران تنوع زیادی داشت. در حوزه استارت آپ های سلامت فعالیت های بسیار خوبی داشتیم که متاسفانه به دلیل بروز کرونا این فعالیت ها متوقف شد. همچنین در حوزه دفتر دستیاری فعالیت های خوبی در این مقطع انجام شد و بخصوص دربحران های اخیر دستیاران این دفتر پیگیری های خوبی انجام داد. در حوزه آموزش و بخصوص در حوزه کرونا کارهای بزرگی انجام شد ازجمله راه اندازی سایت  corona.ir از بهمن ماه سال 1398 بود که یک سایت مرجع در این زمینه بود و در بسیاری مقاطع جزو صد سایت اصلی پربیننده در ایران بود. همچنین اولین ساختار تست انلاین کرونا توسط نظام پزشکی شکل گرفت که ۷ میلیون نفر در آن شرکت کردند و سپس الگوریتم آن را به وزارت های بهداشت و ارتباطات ارائه دادیم. همچنین وبینارهای سازمان جای ثابت در برنامه های آموزشی جامعه پزشکی یافته است.»

معاون آموزشی سازمان در ادامه گفت:«همایش جامع کشوری کووید 19 کاری بزرگ و عظیم بود که با همت و همیاری اساتید محترم که بدون کوچکترین چشمداشت همراه ما شدند ممکن شد. این همایش با نمره رضایتمندی 4.5 از 5 و کیفیت بالای مطالب ارائه شده در آن از اقدامات ماندگار سازمان در این دوره شد.»

سپس دکترناصر ابراهیم دریانی یکی از اساتید مطرح حاضر در این دوره به عنوان نماینده پشت میکروفن قرار گرفت و گفت:« من شخصا مدت طولانی در نطام پزشکی بوده ام و باید اذعان کنم با توجه به شرایط سخت کشور در دوران کرونا کارهایی که در سازمان انجام شد بسیار خوب بوده است. این وبینار از نظر شرکت کننده ها بی نطیر بوده و امیدوارم نظام پزشکی که خانه دوم هر پزشک است بخصوص برای پزشکان جوان اقدامات بیشتر انجام شود. »

پس ازسخنان دکتر ابراهیم دریانی دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان سخنان کوتاهی داشتند و سپس مراسم اهدای لوح تقدیر به اساتید برگزار شد و در نهایت عکسی به یادگار گرفته شد.

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.