پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403

فراخوان دومین جشنواره لحظه های شفا تمدید شد

فراخوان دومین جشنواره لحظه های شفا تمدید شد

فرصت ارسال آثار دومین جشنواره لحظه های شفا که با همکاری سازمان نظام پزشکی، جمعیت هلال احمر، شهرداری تهران، وزارت بهداشت وجهاد دانشگاهی برگزار می شود تا 20 خرداد 1400 تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی نظام پزشکی دومین جشنواره لحظه های شفا با هدف ایجاد بستری صمیمی برای ذکر داستان ها و روایت های ناب مردم از تلاش های درمانگران و جامعه پزشکی در دوران کرونا، تامین محتوای دست اول برای انواع تولیدات فرهنگی و چندرسانه ای از خدمات حرفه مندان پزشکی و ارایه به عموم مردم و ایجاد فضای گفتگو و تعامل اجتماعی بین اعضای جامعه پزشکی و مردم برگزار می شود.

دکتر مسعود حبیبی، معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی با بیان این مطلب گفت: هدف ما این است که خدمات و زحمات کادر درمان را از زاویه دید مردم و بیماران روایت کنیم و مروری داشته باشیم بر آنچه که بر بیماران، خانواده های آن و کادر درمان در مبارزه سخت و طولانی با بیماری کرونا گذشت و ضمن پاسداشت فداکاری ها، به شناسایی کاستی ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان در همه گیری ها بپردازیم.

ایجاد دبیرخانه مشترک بین المللی با جمعیت هلال احمر

وی افزود: طی جلسه مشترکی که با رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و دبیر این جشنواره برگزار شد مقرر شد در راستای ترویج اقدامات بشردوستانه کادر درمان در سراسر جهان که با ایجاد دبیرخانه مشترک بین المللی، از سایر کشورها بویژه کشورهای فارسی زبان منطقه روایت های درمان را دریافت کنیم.

دکتر حبیبی ادامه داد با توجه به موج چهارم کرونا و درگیری تعداد زیادی از هموطنان به این بیماری تصمیم گرفتیم مهلت ارسال آثار به جشنواره را تا 20 خرداد تمدید کنیم و اختتامیه جشنواره را تیرماه برگزار نماییم.

گفتنی است دبیر این جشنواره بهاره جهاندوست از قصه گویان و پژوهشگران حوزه ادبیات است که با حکم رییس کل سازمان نظام پزشکی به این سمت منصوب شده است.


متقاضیان شرکت در «دومین جشنواره لحظه های شفا» باید روایت ها و خاطرات خود از مواجهه با درمان کرونا (نظیر ابتلا و درمان خود یا آشنایان، سختی ها و مشکلاتی که در بیمارستان ها در مقابله با کرونا شاهد بوده اند، و یا ذکر خاطره از شهدای جامعه سلامت در مبارزه با کرونا و ...) را در دو بخش فیلم و داستان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می توانند به آدرس الکترونیکی www://irimc.org  بخش جشنواره لحظه های شفا مراجعه و با مطالعه دستورالعمل اجرایی جشنواره آثار خود را ارسال کنند.


انتهای پیام

 

برچسب ها : فراخوان
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.