جمعه، 10 فروردین 1403

تعداد ثبت نام کنندگان همایش جامع کووید 19 سازمان نظام پزشکی از مرز 9 هزار نفر گذشت

  • 30 فروردین 1400
  • 13:30
  • آموزش
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
تعداد ثبت نام کنندگان همایش جامع کووید 19 سازمان نظام پزشکی از مرز 9 هزار نفر گذشت
از بین بیش از نه هزار نفر شرکت کننده در همایش تاکنون بیش از چهارهزارنفر در نظرسنجی کیفی همایش شرکت کرده‌اند که میانگین نمره ارزیابی آنان 4.41 از مجموع 5 بوده است.

تعداد ثبت نام کنندگان همایش جامع کووید 19 سازمان نظام پزشکی از مرز 9 هزار نفر گذشت

دکتر علیرضا سلیمی معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی و دبیر نخستین همایش جامع کووید 19 با اعلام این خبر افزود: حالا در نیمه راه این همایش هستیم 6650 نفر همکاران پزشکی عمومی 1250 نفر متخصصان بیهوشی و مراقبت های ویژه، 600 نفر متخصصان داخلی، 300 نفر متخصصان طب اورژانس، 250 نفر متخصصان عفونی و 50 نفر فوق تخصص‌های ریه هستند.
دکتر سلیمی افزود: از این تعداد بیش از 6100 نفر در امتحان پایانی این همایش شرکت کرده اند و نمره قبولی کسب کرده‌اند. نکته حائز اهمیت دیگر درخصوص این همایش آن است که شمار بسیار زیادی از شرکت کنندگان کیفیت آن را بسیار بالا ارزیابی کرده‌اند. از بین شرکت کنندگان بیش از چهارهزارنفر در نظرسنجی کیفی همایش شرکت کرده‌اند که میانگین نمره ارزیابی آنان 4.41 از مجموع 5 بوده است.
دبیر همایش جامع کووید 19 درخصوص امتحان پایان این دوره گفت: همکارانی که قصد استفاده از امتیاز این همایش را دارند می‌توانند حداکثر سه بار در امتحان پایان دوره شرکت کنند و در صورتی که به 28 سوال یا بیشتر از مجموع 40 سوال پاسخ درست دهند امتیاز بازآموزی کامل این همایش یعنی 20 امتیاز را کسب خواهند کرد.
دکتر سلیمی همچنین از کلیه علاقمندان به مرور و بازآموزی کلیه مباحث مرتبط با بیماری کووید 19 دعوت کرد تا ازفرصت باقیمانده برای ثبت نام در همایش استفاده کنند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.