پنجشنبه، 9 فروردین 1403

گزارش تصویری واکسیناسیون کادر درمان بخش خصوصی

گزارش تصویری واکسیناسیون کادر درمان بخش خصوصی
واکسیناسیون اعضای سازمان نظام پزشکی (بالای 50 سال )در بیمارستان های خصوصی معرفی شده در حال انجام است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛ واکسیناسیون همکاران بخش خصوصی در بیمارستان های معرفی شده در حال انجام است.

در بیمارستان نیکان اقدسیه امروز ۷۸۶ واکسن تزریق شد که با ۱۵۲ دوز واکسن تزریقی دیروز جمعا ۹۳۸ دوز واکسن به همکاران تزریق شده است.

بیمارستان تهران

 

بیمارستان ابن سینا هم اکنون

 

بیمارستان آراد

بیمارستان عرفان نیایش

بیمارستان لاله

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

ناصر ﺳﻪشنبه, 24 فروردین,1400 07:02
نمیدانم چگونه میتوان از زحمات تمام دست اندرکارانی که موجب شدند تا این واکسیناسیون انجام پذیرد قدردانی نمود. در طول مدت انتظار برای نوبت واکسیناسیون به یاد تک تک همکارانم افتادم که دیگر در بین ما نیستند. و ای کاش‌های بسیاری ذهنم را درگیر خود ساخت.
تنها موردی که بنده و دیگر همکارانی را که در نوبت واکسیناسیون بودند آزرده نموده بود عدم امکان مشاهده ویال واکسن مصرفی بود.
با توجه به اینکه ویال‌ها تک دوز هستند بسادگی امکان داشت تا همکاران پرستار در مقابل پزشک واکسینه شونده سرنگ را پر نموده تا موجب شک و تردید در اذهان پزشکان نشوند که آیا این سرنگی که در اتاق مجاور پر شده!!! واقعاً حاوی واکسن میباشد یا ....
==
با سلام و تشکر از توجه حضرتعالی
به اطلاع میرساند در اغلب بیمارستان ها با توجه به این که نوع واکسن اسپوتنیک V بوده و لازم است تا ویال داخل یخچال نگهداری شود تا آسیبی نبیند و از آن جا که یخچال در محیط کار نمیتواند قرار گیرد ، سرنگ ها درمحل یخچال آماده سازی و به محل تزریق منتقل می شوند.تلاش می شود در روزهای آتی بیمارستان هایی که دارای این نقیصه هستند به شکل بهتری که اطمینان همکاران را جلب کند نسبت به انجام واکسیناسیون همکاران فعالیت کنند.
عطیه ناصرنخعی ﺳﻪشنبه, 24 فروردین,1400 09:34
سلام . من در بیمارستان پارس واکسن زدم . بسیار سریع و منظم بود . از سازمان نظام پزشکی بسیار متشکرم . کاشکی طرح واکسیناسیون کشور را به عهده این سازمان بگذارند . امیدوارم به زودی شاهد واکسیناسیون کل مردم کشور باشیم و پایان این پاندمی را جشن بگیریم . ممنون
مرضیه شریفیان ﺳﻪشنبه, 24 فروردین,1400 11:12
سلام.
با تشکر بسیار و قدر دانی از زحمان دست اندر کاران این امر مهم و به امید فراگیر شدن واکسیناسیون برای تمام افراد جامعه، فکر میکنم برای ایجاد اطمینان در همکارانی که واکسینه میشوند بد نباشد که ویالهای خالی یا جعبه های بسته بندی آنها را به شکلی در معرض دید قرار دهند. با سپاس
مینو بهرامی ﺳﻪشنبه, 24 فروردین,1400 13:48
با سلام ..از برنامه ریزی بموقع سازمان جهت تزریق واکسن با اولویت بالای پنجاه سال سن تشکر میکنم ..همچنین از مراکز خصوصی که در شرایط مناسب و برخورد محترمانه نسبت به انجام این امر اقدام نمودند تشکر میکنم... روح همکاران عزیز از دست رفته در ارامش و قرین رحمت الهی باد پوکه ها توسط پرسنل در صورت درخواست همکاران نشان داده میشد ولی بعلت ثبت اطلاعات بزبان روسی قابل خواندن برای کسی نبود...با ارزوی سلامتی و بازگشت به ارامش برای همکاران عزیز و مردم ایران و دنیا.
کامران ﺳﻪشنبه, 24 فروردین,1400 18:37
تکلیف سایر پزشکانی که مواجهه با بیماران کرونا دارند ولی پروانه مطب ندارند چیه؟ مثل پزشکان سرباز در درمانگاه های نظامی و یا پزشکان روی سکو های نفتی که ریسکشون کمتر از همکاران با پروانه نیست واقعا. این بی عدالتی نیست؟ در حالی که اونها هم مثل بقیه پزشک، جزو اعضای سازمان و پرداخت کننده حق عضویت هستتد.
==
با سلام امکان ثبت نام برای کلیه اعضای سازمان نظام پزشکی که دار ای شماره نظام هستند وجوددارد. با ورود به پنل کاربری خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایید