پنجشنبه، 9 فروردین 1403

افزایش چرخش کرونا در کشور

  • 15 فروردین 1400
  • 14:46
  • سلامت
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
افزایش چرخش کرونا در کشور
سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی هنوز تاثیر افزایشی خود را بر گسترش شیوع بیماری در کشور به طور کامل بر جای نگذاشتند، گفت: بنابراین از کلیه افرادی که در ایام نوروز به سفر رفتند خواهشمندیم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از حضور در مهمانی خودداری کنند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی ، دکتر سیما سادات لاری، با اشاره به این که چرخش ویروس کرونا در کشور به سرعت رو به افزایش است گفت:  هرگونه عدم استفاده صحیح از ماسک و سهل انگاری در عمل به توصیه‌های بهداشتی می‌تواند تبعات جبران ناپذیری برای ما و عزیزانمان به همراه داشته باشد.

وی افزود: مطمئنا تا کنون سفرهای نوروزی تاثیر افزایشی خود را بر گسترش شیوع بیماری در کشور به طور کامل بر جای نگذاشتند و مطمئنا بسیاری از افراد آلوده به کرونا که فاقد علائم بیماری هستند با حضور در جامعه در حال تکثیر و انتقال بیماری به دیگران هستند.

لاری تاکید کرد: از کلیه افرادی که در ایام نوروز به سفر رفتند خواهشمندیم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از هرگونه حضور در مهمانی و پذیرش مهمان در منزل به طور جد خودداری کنند، زیرا این کار به منزله انتشار احتمالی ویروس به دیگران خواهد بود. 

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.