پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دریافت واکسن کرونا به هیچ وجه منوط به پرداخت حق عضویت نبوده و نیست

دریافت واکسن کرونا به هیچ وجه منوط به پرداخت حق عضویت نبوده و نیست
افرادی که اطلاعات خود، از جمله شماره موبایل را در سامانه جامع نظام پزشکی ثبت نام نکرده اند، و به عبارت بهتر اطلاعات شخصی آنها در سازمان موجود نیست با توجه به اینکه ثبت موبایل به نام خود فرد است برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی می بایست به صورت حضوری برای احراز هویت و ثبت نام داده های اولیه، شخصاً به نظام پزشکی شهرستان مربوطه  مرجعه کنند.

به اطلاع اعضای محترم جامعه پزشکی می رساند بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان انجام ثبت نام برای دریافت واکسن کرونا به هیچ وجه منوط به پرداخت حق عضویت نبوده و نیست. 
همه اعضا می توانند طبق روال گذشته بدون نگرانی از معوقات حق عضویت  خود وارد سامانه شده و نسبت به ثبت نام  اقدام نمایند. 
هدف کسانی که به نشر اخبار کذب در فضای مجازی مبادرت می ورزند، هرچه باشد مهم این است که تا کنون هفتاد هزار نفر از اعضای سازمان بدون هیچ پرداختی ثبت نام کرده اند و بقیه هم به مرور ثبت نام خواهند نمود. 
بر اساس نامه ای که اخیراً  به نظام پزشکی های سراسر کشور  ارسال شده است، چنانچه هر یک از اعضا به هر دلیل با مشکل ثبت نام مواجه شد می تواند با مراجعه به نظام پزشکی شهرستان خود درخواست خود را مطرح تا در لیست ارسالی شهرستان قرار گیرد. 

افرادی که اطلاعات خود از جمله شماره موبایل شخصی خود را در سامانه جامع نظام پزشکی ثبت نام نکرده اند، و به عبارت بهتر اطلاعات شخصی آنها در سازمان موجود نیست با توجه به اینکه ثبت موبایل به نام خود فرد است برای جلوگیری از سوءاسنفاده های احتمالی می بایست به صورت حضوری برای احراز هویت و ثبت نام داده های اولیه، خود به نظام پزشکی شهرستان مربوطه  مرجعه کنند. 

ضمناً برای رفع هرگونه نگرانی سوالات خود را از طریق تلگرام سازمان اعلام تا بررسی شود:

 

«روابط عمومی سازمان نظام پزشکی»

پایان پیام

برچسب ها : اطلاعیه
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.