پنجشنبه، 9 فروردین 1403

ظفرقندی:

سختی های زیادی بخاطر کرونا تحمیل و تحمل شد/ سال سختی بر ملت ایران و کادر درمان گذشت

 سختی های زیادی بخاطر کرونا تحمیل و تحمل شد/ سال سختی بر ملت ایران و کادر درمان گذشت

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن گرمیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت گفت: یکسال سخت به دلیل  وجود اپیدمی کرونا بر مردم ایران و کادر درمان گذشت که سختی های زیادی بخاطر آن تحمیل و تحمل شد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛ دکتر محمد رضا ظفرقندی در آئین تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی کرونا روایت و تقدیر از خانواده شهدای مدافع سلامت ، نهادها و ارگان هایی که حامی مدافعان سلامت بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی نقش موثری ایفا نموده اند؛ ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان و گرامیداشت یادو خاطره شهدای مدافع سلامت اظهار کرد:  یکسال سخت بر ملت ایران و کادر درمان گذشت و بخاطر این همه گیری سختی های زیادی تحمیل و تحمل شد و امروز جمع شدیم تا تقدیر و تشکر از تلاشگران عرصه سلامت داشته و یاد و خاطره شهدای سلامت را نیز گرامی بداریم.

وی افزود: ثبت لحظه های ماندگار کرونا به عنوان یک افتخار برای جامعه پزشکی  ملت ایران است و یکی از نگرانی های موجود در دوران دفاع مقدس این بود که فداکاری ها و جانفشانی ها آنطور که باید و شاید برای آیندگان و ملت به عنوان افتخار ثبت نمی شد .

وی ادامه داد: با شروع همه گیری کرونا شروع به ثبت لحظه های ماندگار در قالب ها و روش های مختلف نمودیم و رونمایی از 10 جلد کتاب و صدها اثر داشتیم و امیدوارم در آستانه ورود به قرن 15 یک آسانی داشته باشیم و از این مشکل عبور کرده باشیم.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن عرض خیر مقدم به وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: کمک های وزارت امور خارجه در تهیه و تامین واکسن کرونا بسیار ارزشمند بود ؛ همچنین گفتمانی که در سیاست ورزی و روابط بین الملل برای منافع ملی برپا کردند در تاریخ ماندگار خواهد بود.

ظفرقندی ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه شهرداری و سایر نهادهایی که در طول اپیدمی کرونا نقش موثری را در حوزه مسئولیت اجتماعی ایفا نمودند؛ تصریح کرد: امیدوارم سال جدید برای ملت ایران سرشار از سلامتی و سربلندی و سیاست ورزی به منظور رفع فقر برای مردم باشد زیرا اتخاذ سیاست ها و مبادلات ارزی درست می تواند سال خوبی را از نظر اقتصاد و سلامت برای مردم به ارمغان داشته باشد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.