شنبه، 1 اردیبهشت 1403

معرفی برگزیدگان کرونا روایت در روز مبعث حضرت رسول اکرم

معرفی برگزیدگان کرونا روایت در روز مبعث حضرت رسول اکرم
برگزیدگان رویداد ملی «کرونا روایت» در نشست «کرونا روایت: روایت یک سال همدلی و ایثار» در روز پنج شنبه 21 اسفندماه مصادف با عید مبعث معرفی خواهند شد.

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در مراسمی که در برج میلاد برگزار می شود و مهمانان و مدعوین به صورت آنلاین در آن حضور خواهند داشت برگزیدگان رشته های مختلف رویداد کرونا روایت را معرفی خواهد کرد.
در این مراسم همچنین از مقام شامخ شهدای مدافع سلامت تجلیل خواهد شد و به صورت نمادین هم از نمایندگانی از جامعه پزشکی و کادر درمان سرافراز ایران زمین هم تقدیر به عمل خواهد آمد.
اعلام برنامه های سازمان نظام پزشکی در سال دوم همه گیری کرونا (با محوریت حضور در عرصه واکسیناسیون کادر درمان و بخصوص بخش خصوصی برعلیه بیماری کووید 19، برگزاری همایش های جامع آموزشی مخصوص کادر درمان در خصوص آخرین یافته های علمی و ثبت و مستندسازی ایثار و فداکاری های جامعه پزشکی در روزها و ماه های پیش رو و ...) یکی دیگر ازبرنامه های این نشست خواهدبود.
رویداد ملی کرونا روایت در ده شاخه طراحی و اجرا شد و با جمع اوری بیش از7 هزار اثرارسالی در این حوزه ها ده کتاب از آثار منتخب به چاپ رسید که نقش مهمی درمستندسازی تاریخ کرونا و اتفاقات پیرامونی آن داشته است.

برچسب ها : کرونا روایت
دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

علی یکشنبه, 24 اسفند,1399 11:47
با سلام، نتایج مشخص شد؟
چون هیچ اطلاع رسانی در خصوص نتایج صورت نگرفته است!!

====
با سلام نتایج در لینک زیر قابل مشاهده است:
https://irimc.org/news/id/46436