پنجشنبه، 9 فروردین 1403

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تضییع حقوق عامه است

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تضییع حقوق عامه است
نماینده مردم تهران گفت: حق عموم مردم رعایت حداکثری بهداشت به منظور پرهیز از ابتلا به ویروس کروناست و اگر کسی آنرا رعایت نکند تضییع حقوق عمومی انجام داده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از فارس، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با انتقاد از کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی فعلی اظهار داشت: همه ایرانیان باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بدانند که این موضوع بخشی از حقوق عامه محسوب می‌شود. 

وی افزود: حق عموم مردم رعایت حداکثری بهداشت به منظور پرهیز از ابتلا به ویروس کروناست و اگر کسی آنرا رعایت نکند تضییع حقوق عمومی انجام داده است. 

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: با آنکه در طول یکسال اخیر محدودیت‌های کرونایی را پذیرفته‌ایم و سختی و دوری و عدم مراودات خانوادگی را تحمل کرده‌ایم ولی باید بدانیم بی توجهی و عادی انگاری می‌تواند ضربات و آسیب‌های جبران ناپذیر جانی و مالی به فرد، خانواده و کشور بزند. 

شاکری اظهار داشت: با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی باید مانع از خیز چهارم کروئنا و شیوع کرونای انگلیسی در کشور شویم این در حالی است که میزان رعایت مردم در چند ماه اخیر منجر به کاهش مبتلایان و جان باختگان این ویروس منحوس شده بود که متاسفانه از این میزان کاسته شده است. 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه کرونای انگلیسی وارد کشورمان شده و سن مبتلایان و قربانیان را کاهش داده است این در حالی است که کادر بهداشت و درمان در یکسال اخیر در اوج فعالیت بوده و خسته شده‌اند که مردم باید ضمن قدردانی از زحمات آنها، اقداماتی مرتکب نشوند که برخستگی آنها بیفزایند. 

نماینده تهران در مجلس در پایان گفت: اگر میزان شیوع کرونا در کشور گسترده شده و خیز چهارم را مشاهده کنیم قطعا محدودیت‌ها و پروتکل‌ها بیشتر شده و در پایان سال جاری و ابتدای سال 1400 بر معیشت و اقتصاد خانوارها و کشور تاثیر منفی می‌گذارد. 
انتهای پیام/

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.