جمعه، 31 فروردین 1403

برگزاری بزرگترین کنگره کووید 19 در کشور توسط سازمان نظام پزشکی

برگزاری بزرگترین کنگره کووید 19 در کشور  توسط سازمان نظام پزشکی
جدیدترین یافته ها پیرامون نشانه های بالینی، تشخصیص و درمان کووید-19؛ تازه ترین تحقیقات در خصوص تولید واکسن‌ها، واریانت های جدید کروناویروس؛ تظاهرات قلبی، ریوی بیماری و تاثیرات این بیماری بر روی بیماران با بیماری های زمینه ای؛ تازه های دارو، درمان و مراقبت های ویژه از گروه های مبتلا؛ و همین طور مباحث حقوقی، روانشناسی و اخلاقی و مراقبت های بعد از درمان از جمله مباحثی هستند که در این سمینار توسط برجسته‌ترین اساتید حوزه علوم پزشکی کشور مورد بررسی قرار خواهند گرفت

دکتر علیرضا سلیمی معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی درخصوص برگزاری کنگره جامع ملی کووید 19 که توسط سازمان نظام پزشکی با همکاری انجمن های علمی کشور برگزار می شود گفت:

با یاری خداوند و همراهی اساتید ارجمند جامعه پزشکی کشور، بزرگ ترین کنگره تخصصی کشور در خصوص بیماری کووید-19 توسط سازمان نظام پزشکی، در روزهای پایانی سال 1398 برگزار می‌شود.
در این کنگره که با عنوان نخستین همایش جامع کشوری کووید-19 برگزار خواهد شد، بیش از 40 سخنران از برترین اساتید و محققین جامعه پزشکی در بیش از 20 شاخه تخصصی متفاوت در 7 پانل مجزا به سخنرانی خواهند پرداخت.
این کنگره جامع با همکاری انجمن‌های علمی پزشکی ایران بزرگترین گردهم آیی مجازی جامعه پزشکی ایران است و مخاطبان خود را با تازه ترین دستاوردهای پزشکی ایران و جهان در خصوص بیماری کووید-19 آشنا می‌سازد. 
جدیدترین یافته ها پیرامون نشانه های بالینی، تشخصیص و درمان کووید-19؛ تازه ترین تحقیقات در خصوص تولید واکسن‌ها، واریانت های جدید کروناویروس؛ تظاهرات قلبی، ریوی بیماری و تاثیرات این بیماری بر روی بیماران با بیماری های زمینه ای؛ تازه های دارو، درمان و مراقبت های ویژه از گروه های مبتلا؛ و همین طور مباحث حقوقی، روانشناسی و اخلاقی و مراقبت های بعد از درمان از جمله مباحثی هستند که در این سمینار توسط برجسته‌ترین اساتید حوزه علوم پزشکی کشور مورد بررسی قرار خواهند گرفت. تلاش شده است حداکثر امتیاز بازآموزی برای  این کنگره درنظر گرفته شود. گروه هدف اصلی این کنگره پزشکان عمومی و متخصصان داخلی و گروه‌های فوق تخصصی رشته داخلی است.
امیدواریم شاهد حضور حداکثری اعضای سازمان نظام پزشکی در این کنگره بزرگ ملی باشیم.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

زهرا مهذب یکشنبه, 15 فروردین,1400 12:14
اگر محبت بفرمایید با توجه به اهمیت این سمینار و اینکه ما تا امروز مشغول سمینار انجمن پزشکان عمومی بودیم, زمان و فرصت ثبت نام, شرکت و دادن آزمون رو 15 روز بیشتر کنید🙏🌺