جمعه، 31 فروردین 1403

عدم همکاری مردم محدودیت‌ها را تا نوروز می‌کشاند

عدم همکاری مردم محدودیت‌ها را تا نوروز می‌کشاند

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: : عدم رعایت پروتکلها و همکاری نکردن شهروندان و تداوم شرایط کنونی در آستانه سال نو می‌تواند موجب ادامه محدودیت ها تا تعطیلات نوروزی شود اما با همکاری مردم می توانیم پیش از پایان سال از این شرایط سخت عبور کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایرنا؛ سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به آخرین اقدامات برای کنترل ورودی های شهرستان اهواز در چارچوب اعمال محدودیتهای تردد جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: محدودیت های تردد برابر ابلاغیه ستاد ملی کرونا از ۲۵ بهمن ماه در سطح شهرستانهای قرمز و نارنجی اعمال شد؛ باتوجه به دستورالعمل های مصوب ، ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از این مناطق ممنوع است.

وی افزود: از ابتدا، این طرح توسط ماموران انتظامی بخصوص در پلیس راه ها اعمال شد که در مرحله اول تذکر شفاهی و هدایت رانندگان به مبدا در دستور کار بود اما خودروهایی که تمرد کرده یا سفرهای آنها غیرضروری تشخیص داده شد، برابر قانون متحمل جریمه های ۱۰ میلیون ریالی برای شهرهای قرمز و پنج میلیون ریالی برای شهرهای نارنجی شدند.

 رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد: اگرچه از سال گذشته با این ویروس و محدودیت های ناشی از آن مواجه هستیم اما اکنون در سومین مرحله از محدودیت های شدید، از مردم استان خواهشمندیم همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم شیوع بیماری را بدون هیچ تنشی بین ماموران و مردم کنترل کنیم .

وی بیان کرد: ماموران پلیس راه به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا ضمن انجام وظایف خود سلامت شهروندان را نیز حفظ کنند و انتظار می رود مردم استان نیز محدودیت های تردد را جدی گرفته و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

 اعمال محدودیت‌ها به نقل از جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان

سرهنگ یدالله امیری گفت: در اجرای مصوبات کمیته ترافیکی و ستاد مبارزه با کرونا در استان وضعیت تعدادی از شهرستان های استان قرمز اعلام شد که فرماندهی انتظامی استان نیز تدابیر لازم را به فرماندهان شهرستان های تابعه ابلاغ کردند تا همکاری لازم با فرمانداری ها صورت گیرد.

وی افزود: اهواز یکی از شهرستان های مهم ومرکز استان است که در ورودی و خروجی های آن در ورودیهای اهواز- اندیمشک، اهواز - سربندر، اهواز - خرمشهر و آزادراه، محدودیت هایی در نظر گرفته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: همچنین شهرستان های قرمز باتوجه به مصوبات شورای تامین نسبت به اعمال محدودیت ها در سطح شهر و مسیرهای ورودی و خروجی  اقدام کردند.

وی بیان کرد: از مردم شریف خوزستان صمیمانه خواستاریم، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در اولویت قرار داده و همکاری بیشتری با مجموعه انتظامی در داخل و بیرون شهرها داشته باشند. 

پس از این که اهواز به همراه ۱۰ شهرستان دیگر در وضعیت قرمز قرار گرفت، به تشخیص ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیتهای تردد بین شهری و درون شهری در این شهرستان اعمال شد که پلیس راهنمایی و رانندگی مسئولیت کنترل ورودی های اهواز و جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی بدون مجوز را بر عهده دارد.

  
انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.