جمعه، 10 فروردین 1403

کدخدایی:

امسال هم سلامت انتخابات و هم سلامت مردم مهم است

امسال هم سلامت انتخابات و هم سلامت مردم مهم است
رییس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: امسال هم سلامت انتخابات و هم سلامت  مردم مهم است. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایسنا، عباسعلی کدخدایی در مراسم اختتامیه رویداد ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰  گفت:  ویروس منحوسی جامعه بشریت را درگیر کرده و در همه جای دنیا همه مشغول مبارزه با آن هستند،  در کشور ما هم همه درگیرند و همه مسولان و دستگاه ها به دنبال این هستند راه هایی را پیدا کنند که مشکلاتی که این ویروس ایجاد کرده را  برطرف کند. 

وی گفت: آقای حریرچی  گزارشاتی را از مشکلاتی  که سر راه عزیزان هست را  ارایه کرد و  باید از یکایک کادر درمان تشکر کنیم.

کدخدایی ادامه داد: آنچه که مهم است این است که مبارزه و مقابله با این ویروس، نیازمند مشارکت همه آحاد جامعه هست و  فقط مسئولان نمی توانند بار مبارزه با آن  را بر دوش داشته باشند لذا  یکایک عزیزان در همه جا لازم است کمک کنند و پژوهشکده شورای نگهبان با همین نگاه این رقابت را  برگزار کرد و  درخواستی از همه نخبگان شد تا ما را برای بهتر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری کمک کنند زیرا انتخابات مهمی است و همه مردم علاقمندند با وضعیت شیوع ویروس منحوس  ما چگونه می  توانیم انتخابات سالم تری برگزار کنیم. 

وی تاکید کرد: سلامت انتخابات یعنی صیانت از آرای مردم اما از سال گذشته سلامت مردم با این ویروس پیوند خورد و امسال هم سلامت انتخابات و هم سلامت مردم مهم است. ۴۰۰ نفر از نخبگان درگیر رقابت‌ها بودند و برندگان انتخاب و معرفی می شوند؛ ان‌شاءالله این حرکت ادامه یابد.

سخنگوی شورای نگهبان  در پایان گفت:  نظرخواهی از مردم و نخبگان می تواند مشکلات را حل کند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.