پنجشنبه، 9 فروردین 1403

واکسیناسیون کرونا به منزله خروج از اپیدمی نیست

واکسیناسیون کرونا به منزله خروج از اپیدمی نیست

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه شروع عملیات واکسیناسیون در کشور نباید به منزله خروج از اپیدمی قلمداد شود، گفت: همچنان اصول سه گانه بهداشتی شامل حفظ فاصله‌گذاری فیزیکی به میزان یک و نیم تا دو متر، شست‌وشوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از حضور در تجمعات، مهم‌ترین اصول پیشگیری از ابتلا به بیماری هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایسنا، دکتر سیماسادات لاری با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور گفت: از امروز شاهد شروع عملیات واکسیناسیون سراسری کووید ۱۹ در کشور هستیم و در روزهای آغازین واکسیناسیون واکسن به هزاران  نفر از مدافعان سلامت و به تدریج به سالمندان و مبتلایان بیماری‌های زمینه‌ای تزریق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شروع عملیات واکسیناسیون در کشور نباید به منزله خروج از اپیدمی قلمداد شود، ادامه داد:همچنان اصول سه گانه بهداشتی شامل حفظ فاصله‌گذاری فیزیکی به میزان یک و نیم تا دو متر، شست‌وشوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از حضور در تجمعات، مهم‌ترین اصول پیشگیری از ابتلا به بیماری هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: امیدواریم با تداوم همکاری مسوولان و مردم در عمل به توصیه‌های موکد بهداشتی شاهد توقف شیوع وبهبود وضعیت بیماری در کشور باشیم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.