جمعه، 10 فروردین 1403

آمبولانس‌ها در لس‌آنجلس برخی بیماران کرونایی را منتقل نمی‌کنند

آمبولانس‌ها در لس‌آنجلس برخی بیماران کرونایی را منتقل نمی‌کنند

با اوج گیری آمار ابتلا و مرگ در همه گیری کرونا در کالیفرنیا به خدمه آمبولانس ها در لس آنجلس گفته شده از انتقال بیمارانی که شانس خیلی کمی برای زنده ماندن دارند، خودداری کنند.

 

به گزارش بی بی سی، این دستور در حالی صادر می شود که بیمارستان ها با کمبود تخت روبرو هستند.همچنین از پرسنل بخش اورژانس خواسته شده اکسیژن را به دلیل کمبود عرضه در خلال همه گیری سهمیه بندی کنند.

ظرفیت بیمارستان های لس آنجلس تقریبا پر شده و مقام ها نگران جهش بیشتر آمار ابتلا در پی تعطیلات آخر سال هستند.

لس آنجلس از ابتدای همه گیری تاکنون ۸۱۸ هزار مورد ابتلا و ۱۰ هزار و ۷۰۰ مورد مرگ ثبت کرده است.ظرفیت بیمارستان ها در کالیفرنیا هم اکنون پر شده و پرسنل درمانی شروع به دیدن بیماران در پارکینگ های بیمارستان و چادرهایی که در بیرون برپا شده کرده اند. آمبولانس ها مجبورند ساعت ها مقابل بیمارستان ها صف بکشند تا پرسنل اورژانس فرصت پذیرش بیماران را پیدا کنند.

با این حال دکتر ماریانا گوچ-هیل، مدیر سازمان خدمات اورژانسی لس آنجلس که دستور تازه را صادر کرده تاکید دارد که خدمه آمبولانس ها به تلاش برای نجات بیماران در محل ادامه خواهند داد.

به گزارش بی بی سی، میزان بستری شدن بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در آمریکا رکورد ثبت کرده است. همچنین در این کشور تاکنون بیش از ۲۱.۵ میلیون بیمار مبتلا به کرونا و بیش از ۳۶۵ هزار قربانی گزارش شده است.

ترجمه: ایسنا

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.