شنبه، 1 اردیبهشت 1403

اعلام آمادگی یک موسسه خیریه برای اهدای 150 هزار دوز واکسن فایزر به هلال احمر ایران

اعلام آمادگی یک موسسه خیریه برای اهدای 150 هزار دوز واکسن فایزر به هلال احمر ایران


سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: در صورتی که این موسسه خیریه بتواند ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونا به جمعیت هلال احمر تحویل دهد، با نظر سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت نسبت به توزیع آن اقدام خواهیم کرد.  

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر محمد حسن قوسیان مقدم در خصوص نحوه واردات واکسن کرونا گفت: از آنجایی که وظیفه دریافت کمک های بین‌المللی طبق ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران بر عهده جمعیت هلال احمر است، یکی از موسسات خیریه خارج از کشور برای اهدای ۱۵۰ هزار دوز واکسن «فایزر» اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود : در صورتی که این موسسه خیریه بتواند ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونا به جمعیت هلال احمر تحویل دهد، با نظر سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت نسبت به توزیع آن اقدام خواهیم کرد.  

وی همچنین در خصوص خرید واکسن‌ کرونا خاطرنشان کرد: سیاستگذاری خرید و تایید واکسن بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و جمعیت هلال احمر براساس نظر وزارت بهداشت مبنی بر واردات واکسن به میزان یک میلیون دوز با شرکت‌های تولید کننده واکسن مذاکراتی را انجام داده است که نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.