جمعه، 10 فروردین 1403

همه شهرستان‌های استان فارس در وضعیت زردکرونا قرارگرفتند

همه شهرستان‌های استان فارس در وضعیت زردکرونا قرارگرفتند
معاون استاندار فارس و جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: براساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام شهرستان‌های استان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایرنا؛ عبدالرضا قاسم‌پور بیان کرد:  هرچند ۳۶ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار گرفته است اما باید مراقب باشیم و بدانیم کوچکترین بی‌احتیاطی و عادی انگاری دوباره شهرستان‌های استان را به وضعیت قرمز برمی‌گرداند.


وی از مردم خواست همچنان رعایت شدید و دقیق پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند تا هرچه سریعتر کرونا ریشه‌کن شود.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس گفت: مراسم‌ها، برنامه‌ها، یادبودها، نمازهای جمعه و تجمع‌ها در تمام شهرستان‌های استان همچنان تعطیل خواهد بود.


قاسم پور بیان کرد: قرار گرفتن تمام شهرستان‌های استان فارس در وضعیت زرد شیوع کرونا نتیجه همکاری مردم است و انتظار داریم همکاری آنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان تداوم داشته باشد.


بنا به اظهار سه شنبه ۹ دی ۹۹ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر نهم دی ماه ۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۸۱۵ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر رسید. 


به گفته سیما سادات لاری، در ۲۴ ساعت گذشته، با فوت ۱۳۲ بیمار مبتلا به کرونا شمار جانباختگان این بیماری در کشور به ۵۴ هزار و ۹۴۶ نفر رسید.


وی افزود: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۱۰۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی و ۳۴۰ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت قرمز کرونا قرار ندارد.

انتهای پیام
 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.