جمعه، 10 فروردین 1403

دلنوشته ای به یاد سپید جامگان آسمانی و روز پرستار

دلنوشته ای به یاد سپید جامگان آسمانی و روز پرستار
رئیس نظام پزشکی دزفول در دلنوشته ای به مناسبت روز پرستار نگاشته است : چه تحسین برانگیز و عزت آفرین است دیدین اوج ایثار مردان و زنان سپیده پوش شرافت مندی که ققنوس وار میسوزند تا اشک ماتم و حزن بر رخسار هموطنانشان ننشیند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ در متن دلنوشته دکتر عبدالرحیم صائمی رئیس نظام پزشکی دزفول آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

* چه تحسین برانگیز و عزت آفرین است دیدین اوج ایثار مردان و زنان سپیده پوش شرافت مندی که ققنوس وار میسوزند تا اشک ماتم و حزن بر رخسار هموطنانشان ننشیند. جان برکفانی که غیرت مند و عاشق از تبار سلحشورانی که در نیمه شب یورش عزت آفرینشان به دشمن، شناسنامه های خود را به اروند رود سپردند و یارانشان خاک خونین خرمشهر را از حرامیان بعثی باز ستاندند. همان هایی که بر درودیوار ویرانه های شهر نوشته بودند، ما آمدیم تا بمانیم " جئنا لنبقی".

* اینک در رختی نفس گیر و رزمی بی امان و فرساینده ، از حریم سلامت امت دفاع میکنند :آن هم در برابر شبیخون مهلک دشمنی که نه دیده میشود نه او را میشناسیسم و همه تمدن بشری و قدرت های نمرودی پر ادعا را به چاش و کرنش کشانده است و قلب های میلیون ها انسان را خاموش کرده است.

* ایثارگرانی که قلب هایشان با بد حالی بیماران مبتلا، به تلاطم می افتد و به شماره افتادن نفس های بد حالان، مروارید اشک از چشمان پاکشان می تراود.

در کدام فراز قصه های شهرزاد و هزار و یک شب میتوان چنین شکوه و تبلوری از مهر و انسانیت یافت !!

* بسیار پرستارانی که هفته ها در حسرت دیدین فرزندان و عزیزان خود آنهم در آماج بی رحم این بلای عالمگیر در سنگر طبابات و پرستاری در پویه و تکاپوی عاشقانه اند  و بسیار پرستاران فرزانه ای که در این نرد عشق، جان به جانان سپردند و آسمانی شدند و دنیا را به دیوانگانش وانهادند تا این خاک مظلوم و دردمند و زخمی از جفای روزگاران و غریب در برابر درندگان دنیای سیاست، کمتر قربانی این آفت ویرانگر شود و سرافراز بماند.

با آرزوی موفقیت، سلامتی و سربلندی اسوه های صبر و ایثار

 

 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.