جمعه، 31 فروردین 1403

ورود سازمان نظام پزشکی به ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی حوزه سلامت

ورود سازمان نظام پزشکی به ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی حوزه سلامت
در جلسه معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با معاونت تسهیل تجاری مرکز توسعه تجارت الکترونیک، ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی مرتبط با حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه‌ای که با حضور دکتر جهانگیری، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی، مهندس هادی معاون تسهیل تجاری مرکز توسعه تجارت الکترونیک، دکتر رهنمای چیت ساز، مدیرکل نظارت سازمان نظام پزشکی و مهندس قائمی، مدیر فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی برگزار شد وضعیت سامانه ها و وبسایت ها و کسب و کارهای مجازی حوزه سلامت مورد بحث قرار گرفت. همچنین در خصوص اقدامات نظارتی و ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی توسط مرکز و سازمان ارایه گزارش شد. در نهایت مصوبات این جلسه شامل موارد زیر بود

  1. مقرر شد مواد قانونی مرتبط با قانون نظام پزشکی و سایر ضوابط مرتبط توسط طرفین تدوین شده و سپس در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک قرار گیرد.
  2. مقرر شد سازمان نظام پزشکی حسب استعلام شماره ملی وب سرویس تحصیلات و پروانه اعضای سازمان را در اختیار مرکز قرار دهد.
  3. با توجه به اهمیت خدمات سلامت، مرکز توسعه تجارت الکترونیک مکلف است پیش از اعطای نماد اعتماد الکترونیک در حوزه سلامت استعلام های لازم را از طریق وب سرویس ارایه شده توسط سازمان نظام پزشکی انجام دهد.
  4. مقرر شد پنل نظارت مرکز توسعه در اختیار سازمان قرار بگیرد و سازمان با معرفی نماینده جهت ورود به پنل نظارت با استفاده از آن به ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی حوزه سلامت اقدام نماید.
  5. مرکز توسعه تجارت الکترونیک امکان استعلام مجوزهای حوزه سلامت را از طریق سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیک (امتا) در اختیار پلتفرم های حوزه سلامت جهت احراز صلاحیت ارایه دهندگان خدمت فراهم نماید.
دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.