پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دندانپزشک نیکوکار بدهی ۸ زندانی را پرداخت کرد

دندانپزشک نیکوکار بدهی ۸ زندانی را پرداخت کرد
مدیرکل زندان‌های استان تهران اعلام کرد: با تلاش مددکاران و کمک دندانپزشک نیکوکار تهرانی، ۸ نفر زندانی بدهکار نیازمند آزاد شده، به آغوش خانواده بازگشتند.

سیدحشمت الله حیات الغیب اظهار داشت: کمک به انسانهای نیازمند سنت و شیوه همه پیامبران، ائمه و بزرگان است و ما هم به عنوان یک ایرانی وظیفه دستگیری از همنوعانمان را داریم. در تاریخ اسلام، سفارش پیامبران سهل گرفتن بر بدهکار بوده، اگر هم کفاره ای بر گردن کسی بود آزاد نمودن بنده اولویت داشت و زندانی را آزاد می نمودند و از امورات مهم جامعه است.

عضو هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران اعلام کرد: در روزهایی که کادر درمان و پزشکان، با ایثار جهادگونه در مقابل بیماری کرونا ایستاده اند تا جان مردم را نجات دهند، یک نفر دندانپزشک آستین همت بالا زد تا به زندانیان نیازمند بدهکار کمک کند و در این روزهای سخت به کانون خانواده خود برگردند.

وی همچنین افزود: دندانپزشک نیکوکار که نخواست نام خود را اعلام کند، با پرداخت یک میلیارد ریال به حساب نمایندگی ستاد دیه استان تهران، زمینه آزادی یک نفر زن و ۷ نفر مرد زندانی را که مرتکب جرایم غیرعمد شده بودند، فراهم نمود.

مدیر کل زندان های استان تهران در پایان با تقدیر از این اقدام انساندوستانه گفت: چنین افراد نیکوکاری با تأسی از سیره نبوی، آستین همت را بالا می زنند و بدون شک اجر و پاداش الهی نزد ایزد متعال برایشان محفوظ و دعای خیر خانواده های این زندانیان بدرقه راهشان خواهد بود.

بنا به این خبر، با واریز مبلغ اهدایی دندانپزشک نیکوکار و جلب رضات شکات، حکم آزادی ۸ نفر زندانی صادر گردید.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.