پنجشنبه، 30 فروردین 1403

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی

وبینارهای آموزشی سازمان نظام پزشکی بسیار موفق بوده است

وبینارهای آموزشی سازمان نظام پزشکی بسیار موفق بوده است
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران از آغاز شیوع همه گیری بیماری کرونا در جهت افزایش سطح دانش گروه‌های مختلف جامعه پزشکی و در نبود امکان برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های انلاین اقدام به برگزاری وبینارهای آموزشی کرده است که با استقبال فراوان روبرو شده است.

دکتر علیرضا سلیمی معاون آموزشی و پژوهشی در این خصوص می‌گوید:« تاکنون در سال 1399 سازمان نظام پزشکی 35 وبینار آموزشی برای گروه‌های مختلف جامعه پزشکی برگزار کرده است. این برنامه‌ها روزهای پنج شنبه ساعت 10 صبح برگزار می شود و در همین هفته جاری هم با وجود تعطیلی و محدودیت‌های درنظر گرفته شده برنامه آموزشی ما به قوت خود باقی است. کیفیت بالای مطالب ارائه شده و کیفیت مناسب فنی و استمرار برنامه ها باعث شده این برنامه ها مورد توجه و وثوق قرار بگیرد. البته در برخی موارد به غیر از وبینارهای پنج شنبه ها در روزهای هفته هم وبینار برگزار شده است.»
سلیمی در ادامه می‌گوید:«حالا وضعیت به گونه‌ای شده است که بلافاصله بعد از ثبت برنامه های سازمان نظام پزشکی در سایت آموزش مداوم، ظرفیت 150 نفره آن‌ها پر می‌شود و حالا تا انتهای آذرماه همه برنامه های سازمان نظام پزشکی پر شده است و امکان ثبت نام ندارد. باید از کلیه همکاران در معاونت آموزشی و اساتیدی که از گروه‌های مختلف بودند، تشکر کنم که برنامه هایی با کیفیت بالا و جذاب و بدون وجود مشکلات فنی و مسائل دیگر برای مخاطبانجامعه پزشکی ارائه کرده اند.»
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی درخصوص تعیین موضوعات وبینارها گفت:« ما براساس نیازسنجی‌های انجام شده، و تمرکز بیشتر بر گروه‌های پرمخاطب و البته درخواست‌های انجمن‌های علمی پزشکی، این برنامه‌ها را ترتیب داده‌ایم.»
دکتر علیرضا سلیمی در انتها گفت:« با توجه به روند منظم و موفقی که سازمان نظام پزشکی در دوران سخت کووید 19 ارائه داده است از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست داریم که ظرفیت ثبت نام برنامه‌های آموزشی سازمان نظام پزشکی و سایر برنامه های موفق را افزایش دهد.»

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.