جمعه، 10 فروردین 1403

رکابزن تقدیر کننده از شهدای مدافع سلامت به مشهد مقدس رسید

رکابزن تقدیر کننده از شهدای مدافع سلامت به مشهد مقدس رسید
تور دوچرخه سواری جلفا تا مشهد با سرپرستی جانباز ۶۵ درصد، سید مسعود طباطبائی، سفیر سلامت سازمان نظام پزشکی کشور در مشهد به نقطه پایان مرحله اول خود رسید.

سيد مسعود طباطبايی جانباز ۶۵ درصد کشورمان که تور دوچرخه سواری خود به یاد شهدای مدافع سلامت و شهدای دفاع مقدس را ۱۱ مردادماه سال جاری از شهرستان جلفا آغاز کرده بود در شهر مشهد مقدس اولین مرحله سفر خود را پایان داد.

این دوچرخه سوار جانباز دفاع مقدس با شعار حماسه سازان تاریخی و در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدای مدافع سلامت و نیز شهید فهمیده و شهدای انقلاب و دوران جنگ تحمیلی اقدام به رکاب زنی در مسیر جلفا تا مشهد مقدس کرده است. وی در تمام شهرهای این مسیر که شهدای مدافع سلامت داشتند نهالی به یاد این شهدای مدافع مقدس کاشته است.

مسعود زحمتکش مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد در خصوص برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مدافع سلامت گفت: تور دوچرخه سواری جلفا تا مشهد با سرپرستی جانباز ۶۵ درصد، سید مسعود طباطبائی، سفیر سلامت سازمان نظام پزشکی کشور در مشهد برگزار شد.

او افزود: همزمان با پایان تور دوچرخه سواری «گرامیداشت شهدای مدافع سلامت»؛ با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد و نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، چند نهال نیز به یاد شهدای سلامت مشهد در بوستان جامی غرس شد.
مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به از خودگذشتگی‌های کادر بهداشت و درمان در جریان همه گیری جهانی کرونا ادامه داد: کادر بهداشت و درمان ما از روزهای آغازین شیوع کرونا با شجاعت تمام و در شرایطی که با کمبود اقلام حفاظتی ساده مثل ماسک و ... روبرو بودند در مقابله با دشمن ناپیدا و با گذر از جان خود از سلامت و جان مردم ایران زمین، دفاع کردند.
زحمتکش ضمن قدردانی از همه ی فعالان عرصه بهداشت و درمان، بیان کرد: کرونا بزرگانی را از مردم ما گرفت که جبران فقدانشان شاید ده‌ها سال زمان ببرد ما اساتیدی چون دکتر عبدالعلی خوارزمی، دکتر احمد خسروی خراشاد را از دست دادیم. کسانی که اساتید بزرگ و برجسته علم و اخلاق در عرصه پزشکی بودند.



دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.