جمعه، 10 فروردین 1403

کرمانپور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پزشکان نگران جرائم منع آمد و شد نباشند

پزشکان نگران جرائم منع آمد و شد نباشند
مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی درباره اعمال محدودیت تردد از روز شنبه و ثبت پلاک گروه های پزشکی توضیح داد.

حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعمال محدودیت تردد از روز شنبه و لزوم ثبت پلاک مشاغل ضروری از جمله گروه های پزشکی اظهار کرد: مکاتبات لازم با پلیس راهور نامه انجام شده است تا از طریق نظام پزشکی استانی پلاک پزشکان، پرستاران، داروسازان و به طور کلی افراد شاغل در مراکز درمانی بخش خصوصی شامل مطب ها، کلینیک ها، مراکز جراحی، داروخانه‌ها و ... در فرمانداری ها و سامانه پلیس ثبت شود تا این افراد بتواند در زمان منع آمد و شد در داخل شهر تردد داشته باشند.

کرمانپور ادامه داد: همچنین مکاتبات لازم برای ورود و خروج گروه های پزشکی با  پلاک‌های غیر بومی به مراکز بهداشتی، درمانی شهرهای مشمول ممنوعیت تردد انجام شده است تا گروه‌های پزشکی و افراد فعال در مراکز خصوصی که باید در هر ساعت شبانه روز به مردم خدمت رسانی کنند، مشمول جریمه نشوند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی بیان کرد: در تلاش هستیم تا هر چه سریع تر فرآیند همکاری سازمان نظام پزشکی و پلیس راهور  برای ثبت پلاک خودرو گروه های پزشکی انجام شود  تا پیش از شنبه کار ثبت پلاک خودرو گروه های پزشکی در سامانه پلیس راهور ناجا به سرانجام برسد.

کرمانپور با اشاره به اینکه فراخوان برای ارسال اطلاعات خودرو در برخی گروه‌های پزشکی انجام شده است، یادآوری کرد: به تدریج فراخوان برای دریافت اطلاعات از طرف نظام پزشکی و انجمن ها تا روز شنبه اعلام خواهد شد تا خدمات رسانی گروه های پزشکی به مردم دچار اختلال نشود همچنین  گروه‌های پزشکی هم در حین تردد مشمول جریمه نباشند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی افزود: بر اساس مذاکرات انجام شده در صورتی که موضوع ثبت پلاک تا شنبه محقق نشود همکاران در بخش خصوصی نگران جرائم احتمالی نباشند چراکه با همکاری ستاد ملی مقابله با کرونا و پلیس راهور ناجا  این موضوع مرتفع خواهد شد.

کرمانپور اظهار امیدواری کرد نظام پزشکی های سراسر کشور خود نیز با رایزنی با فرمانداری ها، استانداری ها و ستاد های کووید جریان ثبت شهرستانی را تسریع نمایند

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

بهنام جبه داري پنجشنبه, 29 آبان,1399 23:23
سلام
آيا لينك http://edu.behkima.ir/lms/view.php?id=27468 كه از طريق بيمارستانها و مراكز آموزشي براي پزشكان ارسال شد و اطلاعات فردي را ثبت كرد فيك بود ؟ اگر بوده توسط چه كساني و به چه منظور بوده پيگيري اين اقدام مجرمانه توسط نظام پزشكي يا نهادهاي مسول صورت گرفته ؟
=======

با سلام لینک فیک نبود.طبق هماهنگی انجام شده با ستاد کرونای تهران بود اما بعدا قرار شد به طریق دیگری عمل شود که شد و مجددا توسط سامانه خود نظام پزشکی اقدام شد . به سرعت قضاوت کردید
سپهر شنبه, 15 آذر,1399 23:18
بنده پلاک خودروم رو در سایت ثبت کردم. ولی جریمه شدم
این چه طرز کاره اخه؟!!
===
باسلام جریمه را که هنوز نداده اید.قرار بر این شده اسامی را ارسال کنیم رفع اثر شود.
میرصمدی دوشنبه, 15 دی,1399 10:59
سلام خسته نباشید من پرستارم بخوام از تهران خارج بشم باید چیکار کنم و شماره پلاکم رو کجا ثبت کنم لطفا راهنماییم کنید
===
با سلام با نظام پرستاری تماس بگیرید