ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

استفاده بهینه از ظرفیت های حوزه الکترونیک در دستور کار نظام پزشکی

استفاده بهینه از ظرفیت های حوزه  الکترونیک در دستور کار نظام پزشکی
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از آمادگی این سازمان برای استفاده بهینه از تمام ظرفیت های موجود در حوزه الکترونیک خبر داد.

دکتر محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان با اشاره به این که سیاست اصلی سازمان نظام پزشکی استفاده بهینه از تمام ظرفیت های موجود بویژه در حوزه الکترونیک است؛ اظهار کرد: نظام پزشکی در این راستا پیشقدم بوده و اقدامات خوب و موثری را در سنوات قبل بویژه در دوران کرونا انجام داده است.

وی با اشاره به آموزشهای مجازی سازمان نظام پزشکی افزود:صدور پروانه و مجوزها به سمت الکترونیک سوق داده شد و اجرای امضای الکترونیک و برگزاری جلسات متعدد در زمینه نسخه الکترونیک گامی در راستای مدیریت بهینه ظرفیت ها و الکترونیکی نمودن خدمات است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای عالی تا زمانی که زیرساختها بصورت موثر تدوین نشده است؛ الزامی در حوزه اجرا نداریم تا مردم و جامعه پزشکی در اصل موضوع که کیفیت خدمات است ؛ دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به رایزنی هایی انجام شده؛ تصریح کرد: سازمان های بیمه گر اعلام آمادگی نموده و روز گذشته نیز جلسه ای با سازمان تامین اجتماعی داشتیم و تفاهم های خوبی حاصل شد همچنین به سازمان بیمه سلامت هم درخواست دادیم که برای رفع مشکلات تبادل داشته باشیم و با توجه به این که این سازمان هم اعلام آمادگی نموده ما هم برای تبادل اطلاعات و رفع مشکلات اعلامی شورای عالی و امکان سازی مناسب برای بهره وری سیستم ها پیشقدم خواهیم بود.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.